5.

79 11 5
                                    

Anonim: chciałbym posłuchac jak śpiewasz.

ja: że co?!

Podniosłam wzrok od ekranu telefonu i rozejrzałam sie po klasie. Praktycznie każdy używał telefonu. Moja klasa była bardzo liczna, w sumie nie tylko moja. Jest nas 35 w klasie. Tak wiem, bardzo liczna klasa. Jestem w 2 klasie technikum. Jest jeszcze jedna klasa w naszym roczniku co liczy tyle samo osób.

Myśląc nad swoimi podejrzeniami, kto moze byc ANONIMEM wykuczam Marca, Kim i Amber z grona podejrzanych. Czyli pozostaje 31 potencjalnych anonimów. Jeśli nie policzymy dziewczyn, zostaje 20 chłopaków. W tym Shawn Mendes. Potrząsnęlam głową i spojrzałam spowrotem w ekran.

Anonim: nad czym tak główkujesz co?

Anonim: naprawde jesteś śliczna, mała.

Ja: mała, to może byc twoja pała. Wcale nie jestem niska niełopie. -,-'

Anonim: uuu jaka ostra, spokojnie.

Ja: czy ta baba przestanie w końcu gadac? W ogóle o czym ona tak dyskutuje.?

Anonim: Nie mam pojecia, olać ją.

Anonim: może zagramy w 20 pytan?

Anonim: Suzi, widze ze to czytasz.

Szybko wygasilam telefon i schowałam do torby. Marco sie tylko ja mnie dziwnie spojrzał. Nagle usyszalam głośny wrzask nauczycielki.

- UWAGA! CHCIAŁABYM POSŁUCHAĆ WAS JAK ŚPIEWAJCIE! - zaczęła wrzeszczeć, a po chwili jej ton glosu sie zmienił. - a więc tak, kto by chcial zaspiewac? Może PAN Mendes?

Moje oczy skierowały się w jego strone, tak jak pozostałych. Gdy sie odwróciłam jego oczy byly wlepione w moją osobe.

- Moge wykonać cos w duecie? - pyta Shawn, nie przerywając kontaktu wzrokowego. Nie bylam pewna co moze to wnioskować, jednak poczułam silne ukłucie w żebra, była to Kim. Najwyrazniej zamyśliłam sie tak bardzo, ze cos przegapiłam. Otrząsnełam się unikając wzroku Shawna.

- Niestety, nie mamy tyle czasu, prosze wykonaj cos sam. - odpowiedziala nauczycielka. Shawn chcial sie jeszcze odezwać jednak ta machnęła ręką. Marco zainteresował sie otaczającą go sytuacją i schowała urządzenie do torby, tak samo jak Kim. Zmarszczylam czoło myśląc co oni wymyślili, długo nie czekałam, ponieważ Mendes zaczął spiewać.

Hush, hush, hush

Blush, blush, blush

You are now my big fat crush

I'm single as I can be

You're single, perfect for me

I'm gonna give you a bunch of reasons

Why you should date me

Reason number one - I'm super hot

Reason number two - she's super not

Reason number three - I'm all you got

And all you got is someone hot

Boi check my resume

You want a background check, okay

First name hot, and last name bitch

Wanna get with me? Now that's the sitch

You think I'm trash?

Hell no, I'm class and I got a big fat ass

And all I gotta say is...

Please date me because I'm single

S-I-N-G-L-E, love me

And hug me, and touch me

And, well, fuck me

Po zaśpiewaniu przez niego piosenki, zrozumiałam że cały czas pokazywał na mnie. Czy mi sie zdaje czy on chce mi cos przekazac?!

Write To Me, Baby | S.M |Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz