6.

81 11 3
                                    

Ja: Jezu... Ten debil mnie wykończy.

Nie dość ze nie da mu sie przetłumaczyć nic, to sam pcha sie w problemy. Jak ja go nienawidze!

Anonim: o kim mowa?

Ja: Shawn Mendes, arogancki, podstępny dupek. Uhg

Anonim: nie może być taki straszny, słyszałem ze zadedykował ci piosenke...

Ja: Ta.... The Crush song.

Anonim: woah, twierdzi ze jest singlem

Ja: co.... Dobra nie ważne. Pytałeś wczesniej, czy zagramy w 20 pytan. Mozemy.

Anonim: oooo zaczynam :) Dlaczego nie lubisz Mendesa?


Ja: serio?  Dlatego ze zachowuje sie jak idiota. I z tego co slysze w plotkach, jest jebanym ruchaczem.

Anonim: ouuu... ulubiony wokalista?

Ja: fanka 5SOS, Eda Sheerana oraz One direction c:

Anonim: wooo, pewnie twoja playlista jest ciekawa...


Wstałam z łóżka i podeszłam do okna by je otworzyć. Kątem oka zobaczylam odtwarzacz muzyki a w około pełno pudełek z płytami. Nie zastanawiając sie długo wyjęłam jedną i włożyłam do odtwarzacza. Kliknęłam 'play' i pomieszczenie wypełniły dźwięki piosenek Eda Sheerana. Wróciłam na łóżko i złapałam telefon, ktory byl przepełniony wiadomościami od Anonima.

Anonim: jakbys mogla zmienic imie, to na jakie?

Anonim: jakich warzyw nie lubisz?

Anonim: gdzie chcialabys leciec na wakacje?

Anonim: halo? Su, jestes tam?

Ja: Chcialabym nazywac sie Megan, nienawidze szpinaku, a na wakacje poleciłabym do Japonii.

Anonim : Kraj kwitnącej wiśni. Czytasz mi w myslach!

Anonim: Tak a propo, zmień tą smętną piosenke Eda,  nie psuj sobie tego cudnego humorku. Ja juz kończę, musze cos załatwic. Do napisaniaxo

Ja: SKĄD WIESZ JAKIEJ PIOSENKI SŁUCHAM ?!

ja: no tak.... Pierdolony stalker.

Ja: i mnie teraz zostawisz?

Ja: niemiłe z twojej strony.

Ja: proszę, nie zostawiaj mnie.

Wiadomość nie została wysłana.

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Jun 22, 2019 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Write To Me, Baby | S.M |Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz