hotelová služba

69 5 2
                                    

Po teplém obědě jsem kryoterapicky vzlétnul do země a ledově modrá barva na zádech (kterou jsem pojmenoval Arnošt) mi řekla že tam jsou zakázány prsty na orgánech. No já mám naštěstí prsty jen na řasách. Tak jsem letěl dál.

Po půl-klokanovém letu jsem narazil na kotel, který z nějakého důvodu nesl název hotel. Když jsem dveře toho kotle/hotelu zavíral vícekrát, abych na sebe pořádně upozornil, tak mě z ničeho nic napadlo že bych mohl i vstoupit. Když jsem vstoupil, vynořila se ze stropu nebo ze světa internetu načasovaná srnka. Pozdravil jsem kopnutím do své hlavy a ona pozdrav opětovala. Při krátkém otřesu mozku mně napadlo že bych mohl být potenciální motorka. Pak jsem nápad zamítl kvůli tomu že nemám řidičák. Tak jsem se srnky zeptal zda je traktor. Odpověděla že ano, a odešla orat pole. Než odešla zeptal jsem se, jestli si můžu objednat pokoj. Ona zase prý že jo. Šel jsem tedy do svého pokoje.

Zapnul jsem mikrovlnku abych se podíval na zprávy. Zpravodaj jménem pán prstenů oznamoval hrubé mouky v Praze, cukr krupice v Plzni a kmín v Jihozápadní části Čech. Pak přišla půl-housenková reklama pro nevinné kalhoty. Když reklama přestala začali znova zprávy. Místo pána prstenů přišel Jack Sparrow a s ním sportovními událostmi. Byly tam záznamy o famfrpálu následované reklamou na PPP aneb Práva Pošetilých Potomků. Podle všeho mají hodně práv protože jsem usnul.

LogikaKde žijí příběhy. Začni objevovat