Harry a Ron se naposledy rozloučili s rodinou Weasleyových a nastoupili do vlaku.
"Ta Hermiona je furt tak nakvašená.." postěžoval si Ron.
"No kamaráde myslím že tě nechce už ani vidět" prohodil ve spěchu Harry když se rozebíhal, aby našel prázdné kupé.
Jediné volné místo bylo u Hermiony, Ginny a Lenky a nebo u Malfoye s jeho kumpány..
"No to je vážně super, jedno místo lepší než druhý.." zasténal Ron.
Harry zamířil do kupé k holkám, sedl si mezi Ginny a Hermionu. Vykoukl z uličky a zjistil že jeho kamarád zůstal stát na místě.
"Ty nejdeš?" zeptal se Harry, i když vlastně mohl odpověď čekat.
"To budu radši stát na uličce a odposlouchávat toho pitomce Malfoye jak si zvyšuje ego před těma tupýma hlavama"Do kupé vešel Neville.
"Ahoj, můžu si přisednout?"
"Jasně" odpověděla Ginny s Lenkou a s Hermionou na ráz.
"Jak se vede? Co prázdniny?" Zeptal se zvědavě Neville.
"Skvělé"odbyla ho sladce Lenka která byla dychtivě začtená do jinotaje.
Hermiona vyprávěla o své dovolené v Chorvatsku a Ginny o svém stráveném čase s bratry.
"A co ty Harry?"
"Já jsem pro změnu trčel celé léto u Dursleyových a přemýšlel.." řekl a pokusil se o úsměv ale hned ho to opustilo při vzpomínce na Siriusovu smrt.
"Já taky nic moc, hodně času jsem strávil u rodičů.." řekl jen tak mimochodem Neville."A proč je vůbec Ron na chodbě?" zeptal se nechápavě Neville.
"Koho by zajímal takový pitomec" prohodila jen tak Hermiona. Harry po ní střelil vyčítavý pohled. A Neville zase nechápavý pohled.
"Běž se ho zeptat, třeba ti to poví" řekl Harry a obličej mu zkřivil škodolibý úšklebek při vzpomínce na včerejší událost.
"Hermiona ho zaplavila naštvaný pohledem a Harry byl na tisíc procent přesvědčený že je teď Hermiona nakrknutá i na něho. Zamrzelo ho to, protože ji měl fakt moc rád.."Copak Wízlánku ? Proč tu stojíš tak sám?"
Zaslechli z vedlejšího kupé jasný známý hlas.
"Kde máš ty tvoje trapný kamarádíčky?" rejpal Malfoy a Crabbe s Goylem se pochechtávali.
"Drž hubu Malfoyi" odsekl naštvaně Ron.
"Ale alee, Wízlánek se nám trochu odvázal. Doma tě neučili slušnému chování? Ajo vlastně, já zapomněl, tvůj tatík je takový ubožák že se raději zajímá o ty špinavý mudlovský šmejdy než o vlastní děcka"
"NENAVÁŽEJ SE DO MÉHO TAŤKY!!" zařval Ron přes půlku vlaku.
"A když už jsme u těch mudlovských šmejdů" pokračoval Malfoy.. "kde máš svojí holku Grangerovou?"
"NENÍ TO MOJE HOLKA TY IDIOTE!!! NECHCI JI!!"
Zahřměl Ron, který si v tom vzteku neuvědomil že ho Hermiona slyšela.Rozplakala se. Neville Ginny a Lenka raději odešli a nechali je tam samotné. Harry ji objal a utěšoval. "On to nemyslel vážně.."
"Ale jo myslel.." zajíkala se Hermiona. "Nemá mě rád, nic pro něj neznamenám.." utěšoval ji ale nemělo to cenu tak toho nechal.
Hladil po vlnitých vlasech a už nic neříkal a ona potom taky ne. Harry si tuhle chvilku užíval, nechtěl ji pustit protože věděl že se tahle chvíle už nemusí zopakovat. Ona se nebránila, jen mu tiše plakala do ramene.Po hodině utěšování a ojímání se Hermiona uklidnila a usnula. Harry se od ní musel odlepit, dělal to sice nerad ale chtěl ji nechat se trochu vyspat.
Do kupé akorát vešla prodavačka sladkostí. Harry umíral hlady tak nakoupil čokoládové žabky, Bertíkovy fazolky tisíckrát jinak a spoustu dalších sladkostí.
"Rone, pojď už si konečně sednout, koupil jsem jídlo" to Rona nalákalo a uvažoval jestli má jít nebo ne. "Ale co Hermiona?" Zaváhal.
"Spí" prohodil s nevzrušeně Harry.
Ron se konečně odhodlal si jít sednout, sedl si na sedadlo proti Hermioně a pustil se do dýňových paštiček.Chvíli si povídali, Hermiona dál spala a všechno bylo v pohodě. Když najednou křachhh, vlak šíleně prudce zabrzdil, tak prudce až Ron vylítnl ze sedadla a spadl přímo na Hermionu naproti němu. Srazili se hlavami a dotkli se rty. Hermiona se probudila a když zjistila co se právě stalo tak zrudla jako rajče. Ronovi se chtělo zvracet při myšlence že si s ní dal pusu, ale byl rád že na něho už nebyla naštvaná tak nic radši neříkal. Harrymu se v tu chvíli chtělo brečet..
"Musím si odskočit" řekl a nechal tam ty dvě hrdlička o samotě. Potřeboval si pročistit hlavu. Slzy měl na krajíčku a šlo to na něm vidět, bohužel si toho všiml Malfoy který vybouchl v smích. Dostal takový záchvat ze skutečnosti že Potter brečí, že se nezmohl ani na něakou urážku.Když Harry obešel Malfoyovo kupé zamířil chodbou až na okraj vagónu a sedl si ke dveřím. Přemýšlel o tom incidentu, co se právě stal a slzy mu stékaly po tvářích. Ptal se sám sebe.. Co vidí na Ronovi? Vždyť ji nesnáší. A Harry ji při tom celou dobu utěšoval a byl tam s ní. Tak jaktože nedokáže pochopit kdo je pro ní lepší? Jakto že Ronovi dokázala odpustit i když ji zlomil srdce? ...
Vlak už zpomaloval. Blížili se k Bradavicím. Harry si odčaroval slzy a narudlou zdrcenou tvář a vydal se zpět do kupé...
*****
ČTEŠ
Harmione
FantasyHarry v šestém ročníku v Bradavicích prožívá smýšené pocity, různé emoce, muka a trápení se kterými se s nikým nechtěl svěřit. Tento příběh skrývá mnoho tajemství která nebyla natočena ani zmíněna v knížkách. Tak se společně ponoříme do myslánky a n...