Sobota 15 czerwca 2019 rok
Pomocy był taki skwar że się dało usmażyć lub ugotować. Pytania jakie siedziały mi w głowie to :czy ugotuje się na miękko czy na twardo? I, ile jeszcze będzie tak ciepło?. PRZEŻYŁAM TO ALE JAK DOWIEDZIAŁAM SIĘ ŻE TAK MA BYĆ DO KONICA TYGODNIA TO SIĘ KURKA CHCIAŁAM UTOPIĆ W WANNIE (jedyny basen jaki mam w domu XDDD z zimną wodą) i moje pierwsze myśli: nie no udusze się w domu lub kościele (a nie pochwaliłam się miałam występ churu szkolnego w kościele rozumiecie osoba nie wierząca w Boga w Kościele normalnie zabić się tylko z nudów tam ale chodziasz miałam co robić jak nigdy. Bawiłam się kartką i oksami przeciw słonecznymi XDDD)
NuDziłam się całyyyy dzień i coś tam dlawas pisałam ale trudno to szło jak znam życie to dopiero to dokończę za jaki tydzień może dwa i bydzie dopiero a jak narasie pisze to obecnie. umnie jest 23 59 jak to pisze XDDD tak szypko mi się na pisanie zebrało ale co poradzić jak taki skwar a w nocy jest super i mi lepiej muzg funkcjonuje 🤷♀️ i mam wiatrak włączony i burze za oknem (moje zbawienie normalnie zbawienie)Kocham to co robię
Jakie macie plany na przyszłość?
Ja żadnych nie mam idę na spątana bo z planami jest tak że i tak nie wyjdą więc po co planować??
Jakie macie hobby?
Ja lubię śpiewać, rysować, tańczyć i pisać te książki z nudów co robicie w szkole bo ja czytam książki i pisze własne z nudów 😒 na lekcjach kturych nie ma bo nie ma nauczycieli i są ciągle zastępstwa. Nawet jak można włączyć kompy to ja biorę książke (co się zemną od Janie pawliło to ja nie wiem) ludki z mojej klasy mówią że traktuje książke jak osobę. Ale czemu?? Co gadam do niej bo do kogo innego mam gadać?jak jedyna psiapsi od gadu gadu się wyprowadziła do mamy 😭😭😭(bo jej rodzice są po rozwodzie ma ona 2 sisi i brata ale mieszka z sisi i bratem od roku 😭😭 bo oni są z mame jej a ta druga sisi to mieszka z jej tate bo ta sisi co mieszka z tatą (ona mieszka z nim i chodzi razem zemną do szkóły ale jest o rok młotrza) bo jest jej to biologiczny tata a ona mieszka z mamą i przyrodniom rodzęnistwem 😭😭i mężem tej jej matki (zabrała mi psiapsi czemu czemu czemu)
ludzie ma kto robić gadu gadu od 7 do 20??
Bo ja nie mam z kim?
Albo przynajmniej od 14 do 18??
Bo ja umrę z nudów w tą pogodę
A chyba nikt mnie na sumieniu nie chce mieć? Hmm bez odpowiedzi czyli umieramy w samotności mimo że tłum ludzi i z nudów fajnie? Nie no to sorryHej, dobranoc wy moje miśki do wypłakania XDDD
jak to Czytacie to kiedy okturej?
Dobra nie zanudzam moim nudnym życiem ale powiem tak ta poni ma nowe gagi XDDD nie wieżyta to zobaczcieŁadne co a to tylko nożyczki i nwm co XDDD.
Dobra nie przynudzam papapapa
CZYTASZ
nominacje/memy
Non-FictionI tak pewnie tego nikt nie czyta ale tu są zajebiste memy też 👌według mnie i moich kumpeli