Dzięki @wikusiaxDd sorry jak nie ty ale jam głupek i tak mieć
1 Marvel vs Dc?
Mam takie pytanie co to Dc? Bo ja nie do informowana.
Marvel2 Jaką masz w sobie cechę, której nie lubisz?
Ale charakteru czy wyglądu?
Sporo ich. Ale taka najbardziej to ufność. Której poprostu nie nawidze albo to że nie umiem powiedzieć nie są na równi XDDD.
Ale to zwalczam3 ile posiadasz par słuchawek?
Nie działające - sporo tak ze 20
Przerywające -2
Działające - 1(chyba nawet nie ale okej XDDD)
Czyli 23. duże małe wszystkie rodzaje miałam i kończyły na półce zepsute XDDD.4 Jaki masz model telefonu?
Huawei Y7 Prime 20185 Twój ulubiony przedmiot w szkole?
Historia, muzyka, geografia, plastyka, matematyka.6 Ilu masz prawdziwych przyjaciół?
Książka się wlicza?7 Coś co zawsze chciałeś zrobić..
Ee nauczyć się grać na fortepianie/pianinie, pojechać na kącert jakiegoś ropera którego lubię, pojechać zagranicę.8 Czy masz jakieś fobie/lęki?
Strach przed moją młotrzą siostrą się wlicza?9 Teletubisie vs Makapaka?
Makapaka. Teletubisie mówią pa pa10 Czy lubisz pizze?
Ja jej nie lubię ja ją bustwie. XDDD11 Masz w swoim otoczeniu osobę która cię denerwuje?
Tak nawet w tym momęcie jak leży obok mnie12 Ile masz pluszaków?
Duuuuużooo bardzo dużo. (poczekać policzę XDDD)
Sorcia nie policzę w połowie się gubię XDDD13 Kto pierwszy ten lepszy. Prawda czy nie prawda?
Zależy. W tramwaju lepiej pierwszy ale w rodzinie ostatni (z rodzeństwa)14 Kisiel vs budyń?
Kasza manna. XDDD a tak na serio to oba są pyszne i się nie zdecyduje15 Truskawka vs malina?
Jagoda. XDDD. To i to jest mniam XDDDNominuję
_nacpana_zelkami_
_ambrozja
co_ty_odpierdalasz
krolowa_dagmara
PolaNxJeszcze raz dzięki.
I sorki sa zawracanie dupy ludzie z nominowana.
Może ktoś to robił nie mam zielonego pojęcia.Papatki
CZYTASZ
nominacje/memy
No FicciónI tak pewnie tego nikt nie czyta ale tu są zajebiste memy też 👌według mnie i moich kumpeli