Allah ım bu nasıl bir şey ya resmen karnına acılar girmişti iki dakikalığına bıraktım onu ama şimdi gerçek yüzünü görmeye başladım.
-Buket...
Fatih seslendi.
-ne var ne istiyorsun?
Resmen şu an 3. şokumu geçiriyorum. Resmen elleri birbirine kenetlenmiş bir halde karşımda duruyorlar.
-Bu ne demek oluyor Fatih.
-Biz sevgiliyiz ve şimdi bizi rahat bırakıp gidermisin. Resmen şu anda aldatılmışlığımın 2. bölümüne gelmiştim. Buket in yüzü bir garip yani tanımasam tehdit edildi zannedicem.
-Öyle mi Buket yani buna karşı çıkmıyorsun değilmi
Tam Buket bir şey söyleyecekken Bora atıldı.
-Evet öyle karşı çıkılacak bir şeyimi var.
Artık bundan sonra hayatım nasıl olucak bilmiyordum. Ben onu bu kadar çok severken o gidip benim en yakın arkadaşım Buket sevgiliydiler.Belki de bundan sonra hayatım bir dönüm noktasıdır. Belki de hiç bir erkeğe güven olunmayacağımı anlamışıdır.
Okula gitmek istemiyordum ama alarm bir türlü beni bırakmıyor ki. Okula geldiğimde herkes Bora ve Buket e bakıyordu. Buket dünden bu yana pek neşesizdi sanki. Neler oluyordu ögrenmem lazımdı. Ama nasıl öğrenecektim. Işte bunu bilmiyordum. Son anda hoca gelirken herkes yerine oturuyordu. Bugün yeni bir öğrenci gelecekti. Ve bütün sınıf merak içerisindeydi. Duyduğuma göre hocalara karşı biraz terbiyesizdi. Hem yakışıklı bile olsa ben hocalara saygısızlık yapan biriyle asla yapamazdım. İçeriye girdiğinde dünyam alt üst oldu. Kızım ne yakışıklı ya bu yakışılılıktan bile ötesi. Bakmaya doyamıyordum resmen. Kızım ne diyon ya saçmalama kendine gel. Bütün kızlarla erkeklerin yanında hep sevgilisi vardı. Şu anda benimki neden yok diye düşündüm.
Sanki oturacak yer yokmuş gibi bir de gelip benim yanıma oturdu.
-Oturacak başka yer bulamadım mı kendine de gelip yanıma oturuyorsun. Siyah deri ceketi siyah pantolonu ve siyah ayakkabısı ile çoook çekici görünüyordu. Bunu bence dünyanın en yakışıklı adamı doğurmuş.
-Gördüğün gibi olsaydı otururuz senin yanına oturmaya o kadarda meraklı değilim. dedi ve sonra önüne döndü. Tam bir uyuzdu. Belki de bundan sonra hayatım değişecektir. Aslında güvendiğin erkeklere güven olmayacağını da öğrenmiş oldum. Bundan sonra bakalım bizi neler bekliyor. Hadi Bismillahirahmanirrahim.