Mati je prihitela.Avto se je slišal že od daleč,saj je na vso noč potiskala nagas.Ko je prispela jo je Tim opazoval skozi okno,saj je ni videl 15 let."Sploh se ni veliko spremenila."Prikazal se mu je nasmešek na obrazu čeprav je vseeno imel rahlo zamiro do nje.
Ko jo je opazoval je opazil,da se je takoj,ko je stopila iz avta pokrižala nato pa je začela teči proti hiši.Pred vrati je začela na vso moč trkati.
"Jaa takojj bomm!" je zakričal Tim."Hitroooooo!!" je nazaj zakričala mama.
Odklenil je in mama ga je močno objela.Tima je objem zelo presenetil ampak jo je vseeno objel nazaj.
"Tako sem vesela,da si še živ!"je z veselim glasom dejala mama."Kajj??Seveda sem živ zakaj nebi bil??"
Je zgrožen vprašal.
Mama ga je primila za roko in ga peljala v kuhinjo.Usedla sta se in mama je začela razlagati:"Vse kar veš je laž!Nikoli nebi izvedel resnice če se nebi začelo to dogajati!"
Tim je zgrožen pogledal mamo v oči in jo prosil naj mu pove vse kar ve.
"No prav...Jaz in tvoj oče sva se spoznala dolgo nazaj.Poznala sva se že od osnovne šole.To je bila ljubezen na prvi pogled.No nato sva se bolj spoznala in s tem sva se noro zaljubila!
Skupaj sva bila 5 let in nato sva se odločila,da se bova poročila in da se bom preselila k njemu!No do takrat je bilo vse uredu potem pa so se začele dogajati grozne stvari.Zaradi moje nore zaljubljenosti sem pustila šolo,ker mi je tvoj oče obljubil dobro življenje,saj je imel svojo firmo in veliko gozda s katerim je zelo služil.No,ko sem se preselila k njem je bila najprej vse prfektno potem pa sem postala noseča.Takrat so se začeli veliki problemi.Očetova firma je propadla in zato ni več toliko zaslužil.Ves denar je zdaj dobival od gozda ampak dva mesca po propadu firme je bil gozd prenevaren in so ga morali vsi kmetje iz tega področja dati državi.Takrat je dobil malo več denarja ampak to je bilo to.Ni dobival več denarja.Jaz pa nisem mogla nič pomagati,saj me ni noben sprejel v službo zaradi nedokončane šole.No seveda denarja je začelo zelo primankovati in.."
Tim je zgrožen vprašal:"In zato si ga zapustila?"
Mama je glasno dejala:"Seveda neee!Jaz sem vseskozi stala ob njegovi strani in zmenila sva se,da bova skozi to šla skupaj..no ko sem bila že v 7 mesecu pa sem se začela zbujati ponoči vsake pol ure zaradi bolečin in opazila sem da je oče vsako noč nekaj pred 3 ustal in nekam šel nazaj pa je prišel šele po 1 uri.No to se je dogajalo več tednov in začelo me je skrbeti kaj se dogaja..Neko noč sem šla zaradi radovednosti za njem..Šel je čisto po tiho skozi vrata in proti hlevu.Ko je bil zunaj je pogledal na uro.Ura je bila točno 2:58 in slišala sem kako je rekel:"Ojoj malo se mi že mudi!"potem pa je začel teči proti hlevu.Seveda sem šla za njem in kar sem tam videla je bilo nekaj najbolj grozljivega kar sem videla v življenju..."
YOU ARE READING
skrivni prebivalec
Horror22-letni fant po imenu Tim prevzame precej staro kmetijo od svojega pokojnega oceta ki je umrl pred mesecom dni..Njegova mati in pokojni oce sta bila ločena. Ločila sta se ko je bil star komaj 7 let zato je imel precej težko otroštvo. Zelo ga je pri...