Budilka je zazvonila,Tim pa je niti ugasniti ni mogel tako zelo je bil utrujen. Ura je bila namreč komaj 4:00 in Tim se še ni navadil tako zgodaj zbujati.
Ampak kakor vsi pravijo rana ura je zlata ura in ob misli na to je hitro vstal in se oblekel v svoja delovna oblačila.
Zunaj se je že počasi začel delati nov dan.Tim je stopil skozi vrata se za trenutek ustavil in občudoval sončni vzhod. V sebi je začutil popolni mir in takrat si je sam pri sebi mislil:"Na to bi se lahko pa kar navadil,no saj se bom v vsakem primeru moral,ker nimam druge izbire."Na njegovem obrazu se je pojavil rahel nasmešek potem pa je nadaljeval svojo pot proti hlevu. "Ovčke nesmemo pustiti lačne,vem da me že nestrpno pričakujejo" je dejal v smehu.
Ko se je približal hlevu je zopet dobil čuden občutek.
Ta občutek je dobil vedno,ko je bil v bližini tega hleva.Dobil je kurjo polt,saj ga je kar zmrzilo ob tem groznem obcutku."Joooooojj noo moral bi nehat gledat te glupe grozljivke pa te kratke filmcke na youtubu itak je to sama traparija haha in se zarad tega me je tle strah u en bogi hlev stopit..jojj no taksn sm ko en 5-letni otrok"
Stresel se je se nasmejal in stopil v hlev ob tem pa si je veselo prepeval.Kljub temu,da je bilo njegovo življenje zelo težko se je vseeno znal pozabavati.
Nahranil je svoje ovce katerih je bilo nekaj čez 30 in nato je šel še pomolzti svoji dve kozi,ki sta mu bili zelo pri srcu.
Ob molzenju so prišli v njegove misli spomini na očeta.Solze so se zacele vlivati po njegovih licah,spustil je vime in padel je na kolena..Ti spomini ga vedno zadanejo kot strela iz jasnega.Zmeraj,ko se spomni nanj ga zaboli kot takrat ko ga je našel mrtvega na tleh.
Iz glave pa mu tudi neuidejo ocetove zadnje besede:"Tudi,ko bos mislil da si sam ostal..verjemi da nisi.
Tim je ves bled in solznih oči
vstal in stopal proti vratom nakar je dobil zopet tisti obcutek, zdaj ga je se bolj zmrazilo,saj je pomisli na očetove besede.Kaj pa če je pri tem kakšna povezava. Občutek je postajal vse bolj grozen,začelo ga je mraziti,počasi se je pomikal vzvratno,ni mogel umakniti oči od tega prostora.Kozi sta se ulegli na tla in se odpravili še nazaj spat.Tim pa je takoj,ko je stopil ven iz hleva začel hitro teči proti hiši v njegovem velikem strahu.
Takoj,ko je prišel v hišo se je zaklenil in posedel pred vrata.Ni vedel kaj naj naredi,ni vedel kaj je hotel mmu njegov oče sploh povedati z njegovimi zadnjimi besedami,ni vedel kaj mu je njegov čut sporočal....
ESTÁS LEYENDO
skrivni prebivalec
Terror22-letni fant po imenu Tim prevzame precej staro kmetijo od svojega pokojnega oceta ki je umrl pred mesecom dni..Njegova mati in pokojni oce sta bila ločena. Ločila sta se ko je bil star komaj 7 let zato je imel precej težko otroštvo. Zelo ga je pri...