Evde tektim annemlerin bir işi çıkmışti ve
Gitmişlerdi.bende kendimi koltuğa atmış düşüncelerimle boğuşuyordum. O sırada camdan tanıdık bir yüz gördüm karşı binaya taşınıyorlardı. Deve yuh !! Ardaydı bu . Kafamı camdan uzattım tabi biraz bina yüksekti ve onlarda karşı binada perdesi olmayan evde dolaşıyorlardi.bir an öyle dalmışımki annemlerin geldiğini bile duymamıştım. Bir el omzuma dokununca irkildim. Babam bana düz bir bakış attı."ne yapıyorsun" içimden göbek atıyom demek geldi ama adımı iyice deli yapmak istemiyordum. " hiç " diyebildim. Babam umursamazca gözlerini devirdi ve gitti. Seda bana( üvey anne bozuntusu) dönerek " gözüm üstüne pis deli" dedi içinde bir nefret vardı neden babam annemden ayrılıpta bu cadıyla evlenmiştiki dil çıkarmak istedim ama yemedi. " iyi ayırma " dedim ve yanından geçtim. Kendimi odama kapattım ve bir kitap alıp okumaya başladım "*görunmez olmak zorunda değilim zaten hiç var olmadımki" bu sözü çok seviyordum. Kitabımı okurken seda odaya daldı o hep böyle tanrım üstüne atlayıp dalasım geliyoda neyse.içimdeki öfke neden bilmiyorum . Ama yenmek istiyorum. " yemeğe" " üfff tamamm" " bana üfleme of delilerin içindeyim" diye söylene söylene gitti. Yemin ediyorum ben değil o bir piskolağa gitmeli.yatağımdan kalktım ve elimi saçlarıma götürdüm . Yemek masasına doğru yürürken camdan hala orda mı diye bakmak geldi . Camdan baktım ama karanlıktı kimse yoktu. Zaten neden merak ediyorsam efenin arkadaşı sonuçta kesin o da züppenin tekidir. O kahverengi saçı ve gözleriyle , kaslı vücudu, samimi ama bazende soğuk olan ama hepsi yakışan bir çocuktu...
Yemek yerken kesin soru sorulacağını biliyordum. Ama seseizlik hakimdi. Bu biraz şaşırmama sebeb olsada kurcalamadım. Odama döndüğümde hemen yatağa uzandım ve telefonum titredi. Ece
-" alo "
-'efendim"
- " kızım okuldan neden gittin
-" herzamaki gibi müdür çağırdı falan
-" himm" " iyi merak etmiştim bay"
" bay"
Ah bu kızdan başka arkadaşım yok. Kafamı yastığa gömdüm ve kendimi uykunun kollarına bıraktım.
Sabah olduğunda Kahvaltımıda yapıp dışarı çıktım allahım ya türk filmimi bu ardaa beraber yolda yürümeye başladık hiç konuşmadı zaten bende meraklı değildim. Okula geldiğimizde bizim sınıfa girdiğini gördüm ohaaa bizim sınifta bana sıraya geçerken göz kırptı pardon
ŞİMDİ OKUDUĞUN
belki bir gün
Teen FictionHerkesin seni aşağıalması ve deli sanması ama aslında sadece içindeki isyankar bir tarafın olması tam kimse seni anlamıyo derken o geldi ama sen ona sevdiğini söylemiyorsun o da sana belkide arkadaş kalmalısınız peki başarıcakmısınız belki bir gün