Violet - Zbývající putování 1 a 2

22 2 0
                                    

„Nemůžeme se vrátit. Nemůžeme změnit to, co se stalo. Nemůžu ji přivést zpátky nebo si přivést zpátky Finche. Nemůžu změnit ani to, že jsem se za ním tajně plížila, i když jsem vám tvrdila, že jsem s jim skončila. Nechci už chodit po špičkách ani kolem ní, ani kolem něj a ani kolem vás. Takhle je pro mě totiž mnohem těžší zapamatovat si věci, na které si chci vzpomenout. Občas se snažím soustředit na její hlas, abych ho slyšela znovu. Na způsob, jakým vždycky řekla ‚Ahoj', když mela dobrou naladu, a ‚Vi-o-let', když byla naštvaná. Z nějakého důvodu je pro mě tohle nejsnazší si vybavit a snažím se na to pak soustředit, protože se mi nelíbí představa, že bych na to měla někdy zapomenout.
Ať se nám to líbí nebo ne, byla tu a už není, ale nemusí být úplně pryč. To záleží jen na nás. A stejně tak - ať už se vám to líbí nebo ne - jsem milovala Theodora Finche. Byl skvělý, i když si vy myslíte, že ne, a nenávidíte jeho rodiče a možná i jeho, a i když odešel a já si přeju, aby to neudělal, nemůžu ho přivést zpátky. Možná je to moje vina. Je to špatný a bolí to, ale líbí se mi přemýšlet, ale líbí se mi přemýšlet o něm, protože když když na něj myslím, tak tu pořád trochu je. To, že jsou oba mrtví, Eleanor a on, ještě neznamená, že by tu nemohli být s námi."

- strana 330

Všechny Malé Zázraky - citátyKde žijí příběhy. Začni objevovat