Mă numesc Alexandra, am 16 ani.Nu sunt populară,nu am prieteni cu care să mă prostesc.De mică nu pot avea încredere în nimeni, tot ce am obținut în viață am opținut cu propriile puteri. Deși...nici nuștiu ce am opținut...Da am note foarte bune, da profesorii mă iubesc, in schimb toată școala își bate joc de mine.În școala mea nui atît de ușor să supravețuești, nimeni nu o să te bage în seamă daca nu ești bogat,frumos sau popular.În fiecare dimineață cînd mă scol, îmi dau seama că din nou trebue să trec prin înjurături și batjocure.Școala mea se împarte în cîteva categorii:Băeții Tari-care își permit să facă tot ce își doresc, Daria și șoriceii ei de companie care o urmează peste tot. Daria este cel mai mare dușman al meu, nu că aș duce lipsă.Dar orcum am fost mereu ratata școlii,de care Daria își bate joc din clasa a patra. Sunt multe găști la mine în școală, dar cea mai populară și cea mai de temut este gașca lui Dan. Dan este un tipic băeat rău, care își permite să se ,,Joace,, cu toate fetele din școală. De multe ori cînd merg pe holul școlii, îl văd cum se săruta cu Daria,adică cum sărută, mai degrabă încerarcă so înghită.Mereu cînd îl văd îmi aplec capul și fără să vreau roșesc.El în schimb se amuză pe seama mea.Dar el nu știe că eu nu o fac din cauză că îl plac, dar că e așa o reacție la idioți îngîmfați, care se cred că nimeni nui mai important decît dînsul.Ceea ce nu știe nimeni denspre mine este faptul că, sub pielea aceasta de șoarece de bibliotecă se ascunde o persoană total diferită. Una care ar închideo dintr-un cuvînt pe Daria, iar ce ține de Dan iaș putea spune spune vrio doua, care iar deschide ochii și șiar da seama că nu este el cel mai important din Univers. Simt că această persoană traește în mine, dar nu o pot scoate la suprafață orce aș face. deaceea voi rămîne mereu fata tocilara de care își poate bate joc orcine căria nui lene.
CITEȘTI
△Dragoste neașteptată△
RomanceDragostea vine pe neașteptate. Dar va pleca, dragostea lui Dan și Alexandra la fel de neașteptat cum a venit? O să afli doar dacă citești cartea...))