Can We Dance (Bradley Simpson)

572 18 1
                                    

Ben bu hikayeyi THE VAMPS'ın kliplerinden yazıcam. Adından da anlamışsınızdır zaten :)

neyse bu hikayeyi kliplerden anladığım kadarıyla ve kendimden bişeyler katarak yazıcam. yani tamamaen kliple tutmayabilir. Umarım beğenirsiniz. Neyse daha çok uzatmadan hikayeme giriş yapmak istiyorum.

Küçük bir hatırlatma daha yazdığım bölümü en başta adını yazdığım kişinin ağzından anlatıcam. evet hikayeme başlıyorum. :)

 CAN WE DANCE (Bradley Simpson)

Annem ve babam tatile gitmak için hazırlanıyordu. ben de onlar tatildeyken evde yalnız olacaktım. annem ve babam eşyalarını hazırlarken ben de evde tek başıma ne yapacağımı düşünüyordum. bu 3 günlük bir tatildi. aklıma birşeyler gelmeye başlamıltı. ilk başta grubumla (the vamps) beraber garajda yeni şarkı için çalışırız diye düşündüm. 

araya küçük bir yazar notu: o zamanlar the vamps'ın daha ünlü olmadığını ve bildiğimiz gibi bir garaj grubu olduğunu düşünün 

 Annem ve babamın gitme zamanı gelmişti. onlarla kapıda vedalaştık. arabaya binip gittiler. 

evet artık evde yalnızdım. koca ev bana kalmıştı. bu bazıları için güzel bazıları için de kötü birşeydi. ama benim için güzeldi ve evde özgürdüm. koltuğa oturdum ve televizyonu açtım. televizyonda hiçbirşey yoktu ama boş boş oturmaktan iyiydi. :)

o sırada aklıma bir fikir geldi. çocukları (connor,james ve tristan) çağırıp garajda prova yapacaktık.çocukları aradım. gelmeyi kabul ettiler çünkü onlar da benim gibi evde boş boş oturuyordu. neyse çocuklar geldi. evi boş görünce şaşırdılar. annemlerin tatile gittiğini onlara söyledim ve akşam için hiçbir fikrim olmadığını söyledim. anında tristan dan fikir çıktı. evde parti vermemi söyledi. ilk başta bu fikire pek sıcak bakmadım ama sonradan iyi bir fikir olduğunu anladım. hemen telefonumu elime alıp aklıma gelen herkesi eve çağırdım. çocuklarla beraber garajda çalışmak yerine evi akşamki parti için hazırlamaya başladık. nihayet akşam olmuştu. arkadaşlar gelmeye başlamıştı. ilk başta gayet sıradan bir partiydi. herkes kendiş halinde dans ediyordu. bahçedeydi parti. daha sonra üzerinde çalıştığımız yeni şarkıyı herkesle paylaşmaya karar verdik. herkesi garaja toplayıp biraz beklemelerini söyledik. ardından şarkıya başladık. ilk başta kimse eğlenmiyordu ama sonradan herkes çok eğlenmeye başladı. şarkı bittikten sonra garajda şiddetli bir alkış sesi oldu. ardından bahçeye geri döndük bahçede baya bi eğlendik daha sonra annem ve babamın odasında küçük renkli havuz toplarıyla çok eğlendik. bitin gece böyle geçti. çok güzeldi. herkes çok eğlenmişti. ama en sonunda herkes eve gitmişti. bu gece de böyle bitti.

Sonuda sabah olmuştu. bahçedeki köpek suratımı yalıyarak uayndırmıştı beni. uyandığımda ayaklarımdan asıldığımı fark ettim. bahçe feci durumdaydı. çok dağılmıştı. içeri girdim mutfakta ortadaki şeyde connor uyuyordu. klasik bir şaka olan şeyi yaptım. eline köpük sıkıp burnunu gıdıkladım. köpüklü eliyle burnunu kaşıyıp yere düştü. bu gerçekten komikti

daha sonra baterinin başında makarna spreye batmış olan tristan ı elimdeki düdük (adını bilmiyorum işte klibi izlediyseniz ne olduğunu anlamışsınızdır) ile uyandırdım. yatak odasın çıkıp james e baktım. kapıyı açtığımda içerden top yığını geldi. james topların içinde elinde benim çizilmiş resmim ve kalem ile uyuyordu. onu da uyandırdık. evde dördümüzden başka kimse yoktu. o sırada annemden mesaj gelmişti. eve döndüklerini söylemişti. hemen bilgisayarı alıp dün akşam partide olanara duyuru yaptım ve hepsi eve geldi.

hep beraber evi toplayıp temizlemeye başladık. yatak odasındaki topları bahçeye boşalttık filan. annemlerin gelme saati yaklaşmıştı. hemen herkesi dışarı boşalttım ve annem ile babam eve gelmişti. bana dün akşam olan partinin videosunu ızlettiler. biri bunu çekip internette yayınlamıştı. video bittikten sonra onlardan hebrsiz parti yaptığım için kızdıklarını ve bu video yüzünden eve döndüklerini söylemişlerdi. birkaç azardan sonra yatıştılar ve genç olduğumu ve böyle şeylerin olabilecegini söylemişlerdi. ne yani boşuna mı kızmıslardı. ama en sonunda haklı olduklarını anlamıştım. bir daha böyle bir şey olursa hebr vereceğimi söyledim.

neyse can we dance de böyle bitti diğer bölümlerde sonra. umarım beğenmişsinizdir. okuyan herkese teşekkürler. lütfen yorumda fikirlerinizi söyleyın:)

Kliplerden Hikayeler(The Vamps)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin