1

28 3 2
                                    

Yine her zamanki gibi bu karanlık sokaktan gitmek zorundayım.Bildim kadarıyla burda nerdeyse her gün bir olay yaşanıyormuş kaçırılma veya Cinayet gibi.Hayır şimdi bunları düşünmenin vakti değil tek yapmam gereken koşarak yada büyük Adımlarla bu Sokaktan geçmek.

Büyük Adımlarla yürüyordum Sokan bitmesine iki adım kala arkadan bir ses duydum

"Hayır Lütfen bana birşey yapmayın benim bir suçum yok"

Arkama dönüp bu sesin nerden geldiğine baktım.Yavaş Adımlarla yürüyordum taki Maskeli birinin o yalvaran Adamı öldürdüğünü gördümde.

Yavaş yavaş kaçmak için gidiyordumki o maskeli Adam beni fark etti.

"Çabuk yakalayın onu!"

Arkadan 6 tane Adam daha çıktı ve etrafımı sardılar. Ben şimdi ne yapacağım.

Hepsi bana yaklaşıyordu. Keşke zamanında Taekwando öğrenseymişimde bunları yerle bir ederdim. Ben ne düşünüyorum ya başım şuan derte benim yaptığım işe bak.

7 tane Adamlardan ikisi geldi ve kolumu kavradılar.

"Hey bırakın beni"

"Sus ve çeneni kapat, Hoseok Hyung bu kızı ne yapalım"

"Eve götürün"

"Tamam"

"Ya bırakın lütfen gideyim Polise falan kimseye birşey söylemem gerçekten"

"Kes sesini biz senin gibilerini çok gördük"

Biri gelip cebinden İğne çıkardı ve koluma batırdı sonrası karanlık.

________________________________
Eğer ki yazı hatam varsa beni Affedin🖤😊

Mafya Abim Jung Hoseok Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin