♤ Dernier ♤

1.6K 149 19
                                    

İlk Başta: Evet Final Erken Geldi... Çok Uzatmaya Gerek Yok Diye Düşündüm.
İyi Okumalar

╎Jendeuk:

Uçaktan indiğimde arkamda bıraktığım Chaeyoung ve Lisa'yı umursamadan bekleme alanına doğru koşturdum. Gördüğüm üç kişilik arkadaş grubu aralarında gülüşüyordu.

Aralarında bir tanesi...

Saçlarının boyası akmış, garip ama hoş bir renk almıştı. Sürekli telefonundan saatine bakıyor, stresle homurdanıyordu. Üstünde benim gibi beyaz ve siyahtan başka kumaş yoktu.

Ne büyük benzerlik.

Aralarından biri beni gördüğünde işaret parmağımı dudağıma dayadım. Buna rağmen o bana doğru dönmüştü.

Yüzündeki somurtkan hal büyük bir neşe almıştı. Bana doğru yavaşça yürürken arkamdan beni dürtükleyen Lisa ile kendime geldim.

İlk başta küçük adımlarla sonrasında koşturarak Jimin'e ilerlemiştim.
Durup kollarını iki yana açtığında daha çok hızlanmıştım.

Sarılmak yerine kucağına atlayıp bedenini sıkıca kavramıştım.

Jimin: Seni çok özledim bebeğim...
Jennie: Bende seni çok özledim Jimin... Tanrım rüya görmüyorumdur umarım.
Gülüşü kulağımı doldurduğunda kafamı kaldırıp gülüşünden öpmüştüm onu.

Lisa: Evet sevişmeniz için eve gitmeniz gerekiyor.
Roséanne: Lisa?
Lisa: Efendim kuzum.
Roséanne: Şu Jimin'in arkadaşlarıda ne taşmış be?
Lisa: Şu metorlar Jimin'in arkadaşı mı?!
Roséanne: Yah! Sus lan sus! Mal ya!

W_Rosie
Böyle büyük bir final yapmak istemedim. Sizin hayal gücünüzede bırakmak istedim. Aklınıza göre devamını tasarlayın. Özel bölüm yazmayacağım...
Şuan Duygulandım!
Sizi Seviyorum Red's!
Bu Kitabın Yazılma Sebebi Olan Meleğim Senide Seviyorum!

Rougir ⊰ JenMinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin