Początek

322 28 17
                                    


Siedziałem właśnie w akademiku czekając na swojego nowego współlokatora. W zasadzie było mi to już obojętne kto zamieszka razem ze mną, byle żeby nie był to ten wkurzający gość.

Zepsuł mi wszystkie ładowarki które posiadałem a nie wspominając o mojej ulubionej koszulce którą dostałem od Taehyunga.

W sumie była to też moja wina , byłem głupi wierząc w jego słowa. Chłopak który zniszczył mi połowe moich rzeczy , a ja po prostu mu  uwierzyłem , że teraz będzie inaczej.

" Wow , naprawdę twoja koszulka jest mega. Mogę ją pożyczyć dziś na zajęcia?. Obiecuję że, zwrócę ją całą i zdrową!"

Miałem ochotę mu opowiedzieć coś w typie. " hahaha tak jak moja reszta rzeczy?" Ale ostatecznie powstrzymałem się z jednej strony nie chciałem mu robić przykrości.

Ahh powinienem jak najszybciej nauczyć się mówić "nie".

Westchnąłem odkładając ołówek na biurko. Byłem zbyt sfrustrowany aby odrobić lekcję z matematyki a to wszystko z powodu dawnego współlokatora.

Namjoon ty kupo nieszczęścia.

- Może mógłbym mieć trochę czasu, aby poczuć się dobrze - powiedziałem sam do siebie , przybliżając laptop bliżej do siebie.

PornoHub.com

Spicy Sugar / wpisz aktora porno

Kliknąłem w jego profil , gdzie już mogłem zauważyć , że wstawił nowe wideo.

"Tęskniłem ..."

- " Witaj skarbie , wrócił twój Pan. Masz ochotę się trochę pobawić? stęksniłem się za tobą" -

Nawet nie musiałem mu się dokładnie przyglądać, sam jego głęboki sekswony głos mnie podniecał. Miał na sobie koszulę która idealnie przylegała do jego ciała.

Nawet nie pamiętam jak zaczął się dotykać. Przesunąłem swoją dłoń w dół , aż do moich dresów. Wziąłem głęboki wdech na kilka sekund aby uspokoić jakoś swoje szybko bijące serce. Po chwili wsunąłem swoją dłoń pod spodnie oraz majtki chwytając za swojego penisa.

- Ohh ..

Poruszałem swoją dłonią coraz szybciej , odchylając swoja głowę do tyłu. Tak bardzo chciałem aby to właśnie on mi to robił.

Przymknąłem na chwilę oczy , wyobrażają sobie to jak najlepiej. Do moich uszu doszedł  jego ciężki oddech. Czułem jak jestem już blisko spełniania.

..Gdy nagle usłyszałem pukanie do drzwi.

Zestresowny chciałem się podnieść gdy nagle potknąłem się  o nogę krzesła i updałem na ziemię. A jęki z laptopa były coraz głośniejsze. Spojrzałem na klamkę która zaczęła się ruszać, szybkim ruchem wstałem i wyłączyłem laptopa opadając na kolana.

- O cie panie - Wyszeptałem dosyć głośno widząc kto właśnie wszedł do mojego pokoju.

Przecież to Spicy Sugar.... Chłopak do którego sobie przed chwilą waliłem.

×

Ciąg dalszy nastąpi... ;3

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Jun 17, 2019 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

PornoHub.com | m.yg+jjkOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz