8.Bölüm ~ S2A son bölüm .

251 13 2
                                    

( Multide Niall ve Demi ♡★)

Selena nın ağzından

Hemen Müdürlüğe koştum ve demi olduğunu söyledim . Demiye böyle şeyler soylememeydim . Benim suçum şu bütün olanlar . Şimdi ne yapicam

Niall

Selena yı arıyorum ama açmıyor . Televizyona bakmış mı acaba ? Eğer baktıysa . Bir dakika ... ya Sel de kaza yaptıysa ?? Annemi aradım :

" Alo " annemin o güzel sesi telefonda yankılandi .

" Annecim "

" Niall ? Efendim benim guzel gözlü yavrum . Marie nasıl ? " Selena ya hep Marie derdi .

" Anne aslında ben seni bunun için artmıştım ."

"Nasıl ? Marie ye bir şey mi oldu ? "

"Şey .. Olmadı ama olabilir "

" Ne demek istiyorsun sen Niall ? " sesi sertleşti .

" Anne Selena ya bir şey olmuş olabilir .. yani kaza geçirmiş olabilir . "

" Neee ! Hemen oraya geliyorum . "

" Yoo gelme .. daha belli değil . Telefona bakmadı . En az 30 kere aramış olabilirim . Açmadığı için böle bir kanıya vardım . Endişelenme sakın "

" Nasil ? NASIL ENDISELEN MIYIM NIAL ?? "

" Anne sesin kesiliyo .. gidiyor sesin .. görüşürüz "
Telefonu kapadim .Son bir kez daha aradım . Sonra açmayınca iyice endişelendim . Allahım sen Selenayi koru .

Demi

Gözlerimi açtığımda bir hastanedeydim . Yanı başımda doktor ve ağlayan bir kız .. Selena vardı . Doktor

" Gözlerini açtı ! "

"Ne ! " diye bağırdı Selena . Hemen yanıma koştu . Yüzünü silip :

" Üzgünüm .. Çok fazla üzgünüm Demi . "

" Bişey yok .. iyiyim ."

" Her şey benim yüzümden ... herşey benim suçum . Affet beni Demi .. sana ihtiyacım var "

" Affettim .. Ben seni çoktan affetmistim . "

" Demi ... " diyerk aglamaya devam etti .

" Bak Selena . Bana yardim etmek istiyorsan , ağlama .. lütfen "

" Peki Demi .. peki "

Gözlerimi kapadim . Yaşanan olaylar film şeridi halinde önümdn geçti sanki . Yavaş yavaş gözlerim kapandi yeniden .. ve uykuya daldım ...

Selena

Telefonu açtığımda abimden gelen çağrıları görmemek elde değildi . Tam 48 çağrı 5 mesaj . Ona geri dönüş yapmam gerekiyordu . Aradım

" Alo. "

"Alo Selena . Nerdesin sen . Sabahtan beri arıyorum . Yetmezmiş gibi anneme de haber verdim . Kadın ağlıyor . Sen .. "

"Dur bi abi . Demi ile hastanedeydim ve şu anda çok halsizim . Bugün bakım yapacaklar . Demi yarın çıkıyor ve bende onunla kalacağım . "

" Hayır . Buna izin vermem . Eğer kalacak kişi sen olacaksan buna izin vermiyorum ."

"Abi Allah aşkına ne yapacağımı sana mı sorucam . Ben reşit olmuşum sen bana ' izin vermem izin yok ' diyorsun . Yeter ama . Sana merak etme diye aradim . Ne halin varsa gör ."

" Dur tamam . Bari hastaneyi söyle . Geliyim ziyaret edeyim "

"Amerikan Hastanesi 24.cadde "

" Tamam geliyorum " Telefonu kapatıp odaya geçtim . Demi çoktan uyumuştu . Bende koltuğa kıvrıldım ve uykuya daldım

Niall

Hastaneye geldiğimde resepsiyondaki bayana hemen Selena nin adını söyledim . Ahh , mal kafam . Burada kalan Demi Selena değil ki ! Hemen Demetria Devonne Lovato dedim . Kadin numarayi söyledi . Hemen odaya geçtim . Ikiside mışıl mışıl uyuyordu . Üzerlerine battaniye örtüp sandalyeye oturdum . Onlari izlemek çok huzur veriyordu . Hele de Demi ... ne diyorum ben . Kızın sevgilisi kızacak . Acaba sevgilisi var mı ? Banane canim . Neyse .

" Niall ? " dedi birisi . Demi uyanmisti .

" Dur kalkma "

"Ayıp olur "

" Olmaaz . Merak etme "

" Senin ne işin var burada ?"

" Selena bana adresi verdi bende geldim "

"Ah Selena ! "

" Efendim ? " dedi uykulu sesiyle Selena . Onun bu haline güldük . O olayın farkında değildi . Sonra yemek almaya gidiyorum diyip gitti . Obur işte . Neyse .

Demi taburcu olduğu gün 13.45

Demi

Doktorum odama girip

" Hayırlı olsun Demi . Taburcu olma vaktin geldi . Hadi bakalım "

" Saolun Jake Bey . "

"Ne demek Demi . Bir de bana Jake de "

" Peki Jake . "

Hazırlanmama yardım eden Niall ile dışarı çıktık . Selena bizi arabada bekliyordu . Yolda

" Şey ... Demi senin sevgilin var mı ? "

" Efendim ? "

"Sevgilin varmı diyorum . Yani çok güzel bir kizsin . Seni hemen almış olabilirler "

" Yook . Ama olabilir "

" Bişey sorabilir miyim ? "

"Sor tabi "

"Benimle çıkar mısın ? "

" Nereye çıkalım ? " diyip güldüm .

" O anlamda değil . Sevgili anlamında . "

" Olur . " Ne !! Şimdi biz Niall ile çıkıyormuyuz ?? Evett !!

1 ay sonra

Demi

Niall ile kavga ettiğimize inanamıyorum . Hemde kuzenim yüzünden . Bunun yüzünden artık çıkmiyoruz . Bu iş burada biter !

Kızlar bu bölüm biraz gec geldi ama yeni bölüm yarın veya bugün s gelebilir . Vote ve yorum yapin . Bide Jelena mi Zaylena mı demiştim . Zayn ve Justin kuzenler biliyorsunuz ki . Selena dolayısıyla aralari bozulacak ve rekabete girecekler . Ve yeni kişi gelecek . Yeni bölümler çok heyecanlı :)

Delena ~ Demi-Selena    ASKIDAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin