Když pohlédnu na děti v dnešní době?
Sama se bojím se v mém věku otěhotnět.
Bojím se jako každá maminka, že výchova nebude taková jaká by měla být. A poslední, co by si maminky opravdu přály je vidět své dítě s cigaretou v ústech v 10ti letech či dříve.Když si tak rozvrhnu své dětství, tak já zažila ještě takové to opravdové, kdy jsem domů přicházela s odřenými koleny, od bláta či od trávy, hrála jsem si s přáteli na zvonkohru, schovku, či slepá babča na klepadle.
Panenky, Barbínky, dětské šminky.. s tím vším jsem zkoncovala okolo 13ti let a ještě stěží.
Vážila jsem si každého dobrého odpoledne a večerní přemlouvání mamky, abych mohla být ještě o hodinku déle.Kde jsou ty časy? Proč jsou ty děti v dnešní době tak nevděční a berou vše jako samozřejmost?
Telefon za tisíce mu koupí rodiče, na který já si šetřila rok.
Příjde mi tohle celkem nefér. Že rodiče samotní se předhání s ostatními dětmi či rodiči, aby jejich vlastní dítě byl ten IN či TOP.
Dneska je k nezaplacení vidět dítě, které mu je tak okolo 10ti se starým telefonem, který mu slouží pouze na volání rodičům. A kteří jsou plně slušně vychovaní.
Pozdraví, poděkují, nejsou hloupý, jsou naučený na daný řád a tomu naslouchají.Vím, že na tom mají taktéž vinu téměř i rodiče, ale já vím z různých zkušeností, že jsou tipy rodičů, kteří se snaží sebevíc a beztak se jim v tomhle ohledu nezadaří.
Mnoha udělá taktéž kolektiv.
Lidé mění člověka. A aby ten slušný člověk, přišel vhod ostatním, musí se jim něčím napodobovat. Podle jejich určení, podle mého názoru naopak.
Čím víc rozdílní jste, tím více dokážete, jen mít pevnou vůli a myslet na svůj život dopředu.Vím, že se mezi Vámi najdou taktéž lidé, kteří si řeknou v životě se musí zkusit všechno či chybami se člověk ponaučuje nebo-li! Musím spadnout párkrát na zem, abych se uměl postavit v horších situacích, to ÁNO!
Ale prosím Vás! Né v situacích v oblasti drog či změny svého já.
Kde to sakra žijeme?
Jste lidé, jako každý. Máme každý člověk sny. Sny, které se dají plně uskutečnit, jenom stačí naplo chtít.
Chceš si splnit sny? Do toho. Život je krátký na to, aby jste si svůj život zabednili skončili v podřadnosti.
Máte všichni na víc. Věřte mi.
ČTEŠ
Dívka v druhém životě
RandomZlomená, utrápená, bez chuti do života, ale naopak optimistická dívka s hlubokými sny. Že nemožné? Tak nahlídněte a pokochejte se příběhem ode mne.