1

327 32 74
                                    

     Sunt exasperatã, iar plictiseala ce mă înconjoarã nu-mi dă pace deloc! În loc să fiu la mii de kilometrii depãrtare, pe o insulã fierbinte și savurând dintr-un cocktail, mă aflu închisă într-un birou și cu toatã treaba achitată. Mãcar dacã aș putea pleca acasă! Dar nu, trebuie sã stau aici, în bãtaia vântului ce mi-l produce ventilatorul de birou și așteptând pe mama Dracului. Că altceva nu știu ce aștept!

     Șeful nostru e foarte strict în ceea ce e legat de compania lui și ține cu strictețe ca fiecare program de muncă să fie respectat, fie că ți-ai terminat treaba sau nu. Iar asta mã scoate și mai tare din minți! Poate sunt eu mai rapidă decât ceilalți, cãci avem o cantitate egalã de treabă și totuși, sunt singura care a închis pânã și ultimul dosar.

     Îmi privesc plictisitã manichiura și mã învârt cu scaunul de la birou, cãci altceva nu știu ce aș putea sã fac. Îmi înfing brusc picioarele în sol și aproape cã mă rãstorn de pe scaun, dar nici nu bag de seamã asta, cãci mã reped spre telefonul ce l-am abandonat pe undeva pe masa mare și neagră. Îl gãsesc exact așa cum am crezut, îngropat în hârtii și de îndatã ce-l recuper, deblochez ecranul și îmi activez wifi-ul.

     Au trecut deja câteva sãptãmâni de când nu am mai intrat pe site-ul unde fac recenzii pentru cãrți, sub un nume anonim, evident, dar unde este accesibil pentru toatã lumea, astfel dându-le câte o idee despre ce se ascunde sub coperțile anumitor romane. Ador sã citesc! Fac asta de câțiva ani, dar acum ceva timp, m-am gândit să fac recenzii cãrților deja citite sau celor pe care le citesc în prezent, dându-le idei și altora pentru noi romane și povești interesante.

     Pe site-ul unde am ,,aterizat" acum câteva luni, sunt foarte multe adolescente dornice sã descopere câte o poveste nouă și interesantã și cel mai important, ușor de achiziționat, cãci odată cu recenzia, aduc toate informațiile necesare pentru un cititor interesat. De la autor, traducãtor –dupã caz– și până la prețul la care se vinde, atât în librãrie, cât și online.

     Bag pseudonimul și parola, fiind logatã imedia. Wow, în ultima vreme, pagina mea a fost din ce în ce mai accesată și nu-mi vine să cred câte mesaje și aprecieri au fost lãsate. Derulez pagina în grabă și mă opresc brusc când dau peste numele unui bãrbat. Fiind pe un site plin de femei, când vezi câte un nume de bărbat, ți se pare întotdeauna fie suspicios de ciudat, fie ești interesat sã aflii mai multe despre acea persoanã.

     Accesez profilul sãu și vãd că are foarte puțină activitate pe aici, doar niște aprecieri și nimic mai mult, nici un mesaj lãsat. Ciudat! Împinsă de un impul de la spate, dau pe ,,scrie un mesaj" și fac în tocmai:

      Bună! Mulțumesc mult pentru aprecierile lãsate în urma ta!

     Odată mesajul scris, îl mai citesc încã o datã ca să fiu sigurã că nu am scris nimic ciudat și dau send. O senzație ciudatã mã acaparează de îndatã ce vãd cele trei puncte, din dreapta pseudonimului, cum se mișcă și-mi dau seama cã tocmai îmi rãspunde.

     ,,Bună! Nu ai pentru ce, apreciez când lucrurile sunt fãcute cum trebuie, iar tu dai informațiile necesare celor pierduți."

      Ok... La asta nu mã așteptam! Nu cã aș face ceva ieșit din comun, dar atunci când scriu despre o carte, o fac exact așa cum mi-ar plãcea mie să aflu unele informații înainte de a scoate banii din buzunar.

      Oh, nu fac nimic special. Doar ofer unele informații.

     Niciodatã nu mi-a plãcut sã mã laud cu munca mea, mai ales când nu fac nimic special. Tastez doar câteva cuvinte și atât, nimic mai mult.

Mai mult decât cuvinte; simte!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum