1 gün önce
Bugün gereksiz yere çok mutluyum. Hiçkimse'nin de bu mutluluğu söndürebileceğinide sanmıyorum. Bugün biricik sevgilim kai ile *** kafesinde buluşup sohbet edicektik. Bu yüzden erken kalkıp rutinimi halledip hızlıca yola koyuldum. Onu en son göreli 2 gün olmuştu ama yinede onu çok özlemiştim. Adımlarımı hızlandırıp kai'yi aradım.
Jen: Alo kai orda mısın?
Kai: Ahh evet burdayım seni bekliyorum jen
Jen: beklettiysem çok özür dilerim
Kai: ne? Ah önemli değil bebeğim
Jen: tm neyse fazla dakikam yok sonra görüşürüz
Kai: görüşürüz
Doğrusu konuşurken biraz paniklemişti Ama fazla takılmadım. Bu yolu geçtikten sonra hemen sağda buluşacağımz kafe ve beni bekleyen bir adet kai vardı. Onu görmek için sabırsızlanıyordum. Yolu geçmek için koşmaya başladım. Geçtikten hemen sonra hemen sağa baktım. Fakat gördüğüm manzara karşısında dilim tutuldu. Kai... o bir.... kızı öpüyordu....
adeta nefesim kesildi ne yapacağımı bilemedim. Hemen bir taksi tutup lisa'nın evine sürmesini istedim. Gözyaşarım adeta han nehri gibi akıp gidiyordu. Parayı ödeyip lisa'nın evinin kapısını açtım. Kapıyı açan lisa değil jimin olmuştu.
Jimin: Jennie? Sen iyimisin nden ağlıyorsun?
Cevap vermedim. O görüntü aklıma geldiği için daha çok ağlamaya başladım. Jimin ise bana sarılıp. Ellerini bacaklarımda tutup kucağına aldı beni. Kafamı boynuna gömüp onun sarhoş edici kokusuyla uykuya dalcaktım fakat yine aynı manzara geldi. Adeta kullanılmıştım. Ben bunu hakedecek ne yaptım? Hayat hiçbir şey yapmasan bile sürekli seni suçlar. Acı ilerlemenin göstergesidir.
Jimin beni lisa'nın yatağına yatırıp yüzümdeki saçları geriye attı. Sonra jimin dudağıma küçük bir buse kondurup odadan çıktı. Yaptığı şeye hiçbir tepki veremeden kendimi uykunun kollarına bıraktım.........
Sınır: 12+ oy
15+ YorumYb atmaktan yoruldum Ap. daha bitches ve princess don't cry kitabım var. Onlar içinde yb gerek. Bu arada önümüzdeki günler de boş yapmak için bir kitap yayınlayacağım. Öpüldünüz💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Life ~ Jenmin
Novela JuvenilJennie Jimin'den nefret ediyordu. Peki ya Jimin? Ona aşık mıydı?