Hayatımdan nefret ediyorum!

159 4 4
                                    

Lanet olsun! hayatımdan nefret ediyorum!Keşke ben de annemle ölseydim.

"Baba o okula asla gitmiycem!"

"Gidiceksin Rüya! Başka şansın yok!"

"Ne zaman oldu ki zaten.Neden ya , neden bu kadar zorluyosun!Annem öldüğünden beri beni bir kere bile mutlu etmedin!"

"Ben senin iyiliğini düşündüğüm için yapıyorum tüm bunları"

"Aman ne iyilik" dedim dalga geçer bir tavırla."Ne alaka?"

"İnan bana ilerde öğreniceksin ve bana hak vericeksin kızım"

Gözlerimi devirdim.Ve yukarı çıktım.

"Alo?"

"Ceren seninle konuşmam lazım"

"Ne oldu prenses ?Sesin çok kötü geliyo"

"Gelebilirmisin?"

"15 dk.'ya ordayım."dedi ve telefonu kapattım.

15 dakika boyunca hayatıma lanet ettim.Depresyona girdim.Kapı çaldı.İdil bile henüz kapıyı açmamışken koşup açtım(İdil hizmetçimiz).

Ceren bana sarıldı ve yukarı çıktık.

"Anlat bakalım."

"Nasıl söylesem bşama direk söyliycem."

"Of Rüya hadi nasıl söyliyceksen söyle."

"Babam beni zorla başka bir okula gönderiyo ve taşınıcam."

"Nasıl yani ? Şaşırdım .Nereye ?"

"Merak etme hala İstanbul'dayım.Ama Avrupa yakasına taşınıcam.Sende benimle kalırmısın?"

"Iııı....şeyy....annemlere sormam lazım.Çok ani oldu."

""Tamam canım bugün sor , yarın hemen haber ver çünki iki günümüz var."

Akşama kadar eşyalarımı hazırlamakla uğraştım ve telefon çaldı;

"Alo?"

"Rüya"

"Efendim"

"Maalesef seninle gelemiyorum ama iki günde bir gelirim ,  her hafta mutlaka sende kalırım söz."

"Of ya , tamam Ceren teşekkürler."

"Rüya bu benim elimde olan bişey değil ki .Bende herşeyden çok istiyorum sseninle gelmeyi ama olmuyo.Kusura bakma.Üzülme hem ordada arkadaş edinirsin ve yanlız da kalmazsın."

"Peki , haklısın Ceren."

"Herşey güzel olacak , iyi geceler prenses"

"İyi geceler bebek."

Gözlerimi açtım ve saate baktım.İnanamıyorum saat 6!Bu saatte nasıl kalktım.Hem de alarm olmadan.Sanırım heyecandan.Çünki heyecanlandığım zaman hep böyle olur.Uykum olmadığı için kalktım.Ve aşağı inip İdil'i çağırdım.Şaşırdı.Babamda kalktı ve normalde olsa yarım saat sonra şirkete gidicekti ama bugün benim taşınma işlerimle uğraşıcak.Zaten evi çoktan almış.Yukarı çıkıp sade bir dar kot pantolon ve üzerime beyaz bir tişört giydim.Dışına kot gömleğimi giydim.Ve saçımı taradım.Spor ayakkabımı giyip aşağı indim.Valizlerimi elime alıp dışarı çıktım.Zaten şöför arabayı hazırlamıştır.Ve yola çıktık.Kulaklığımı takıp müzik dinledim. Uyuyakalmışım.

"Rüya hanım , Rüya hanım!"

"Efendim"

"Geldik fendim"

SANA AŞIK OLMAMALIYIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin