ג'אנגקוק ידע שמישהו צופה בו אפילו לפני שהוא פתח את עיניו. הוא היה יכול להרגיש את העיניים של המנטור שלו יוצרות חור בגבו.
גוף עירום אפשר להוסיף, אחד שהיה מחובק עם גוף עירום אחר.
"תלך מפה היונג. תביא לי עוד 10 דקות" ג'אנגקוק אמר עם קול צרוד מהשינה ומהפעילות של אתמול. הוא ניסה להתחבק יותר עם הגוף המכוסה בשמיכה והעירום של סנה.
"אני יתן לך 10 שניות כדי שתרים את התחת שלך מהמיטה לפני שבטעות יפול לי הכוס שמלאה במי קרח עליך"
ג'אנגקוק התעלם ממנו והעמיד פנים שהוא נוחר.
"אחד"
"שתיים"
"שלוש"
"ארבע"
"נו קדימה היונג. זה היום אחרי סיום הלימודים! תעזוב אותי בשקט!"
"חמש"
"שש"
"שבע"
"אתה כל כך זין היונג. מגיע להוסוק יותר."
"שמונה"
"תשע"
"ע-"
"אני קם! אני קם!" ג'אנגקוק צעק בתבוסה והסתכל על יונגי מעוצבן. יונגי נתן לו מבט ריק.
בזמן שהוא כועס ג'אנגקוק זז בזהירות מהמיטה בזמן שהוא מתרחק מסנה שאיכשהו עדיין יושנת למקלחת.
בזמן שג'אנגקוק היה במקלחת יונגי העיר את סנה וגרם לה ללכת.
"בוא נלך. אנחנו כבר מאחרים ב50 דקות"
בזמן שהוא מנסה לא לדבר ג'אנגקוק עקב אחרי יונגי מחוץ לבקתה שלו שבתוך היער. ג'אנגקוק נשם את האוויר הנקי של הבוקר והרגיש ישר ערני. בגלל שהם חצי זאבים הם אוהבים לחיות בטבע.
"אתה לא יכולת לתת לי יום חופש אחד כדי לחגוג את סיום הלימודים שלי?"
"לא, אם כבר אני אמור לגרום לך להתאמן יותר." יונגי אמר בזמן שהוא דוחף עלים מהדרך שלהם. "אתה כבר מבוגר קוק (kook). אבא שלך יכול למות בכל רגע ואתה תיהיה צריך לשלוט על הלהקה. אתה צריך להיות יותר ממוכן."
ג'אנגקוק נאנח. הוא היה הבן היחידי של האלפא של הלהקה. הוא שמע את זה כל יום שהוא צריך להתאמן ולהיות מוכן לקחת את הלהקה ולשלוט עליה אחרי אביו. ועכשיו היום קרוב יותר מאי פעם.
"אל תדאג לגבי זה קוק" יונגי אמר כאילו הוא קרא את מחשובותיו "אתה עדיין נער מתבגר שלא יכול לשמור את הזין שלו במכנסיים אבל עדיין מתי שהזמן יגיע אתה תהיה מנהיג נהדר."
ג'אנגקוק גלגל את עיניו "ואוו, תודה רבה היונג"
יונגי חייך.
-----‐---
הגוף הזיע, המתח היה באוויר. מי יתקוף ראשון היה השאלה המרכזית במהלך האימון.
למרות שיונגי היה זאב קטן לאלפא הוא היה חזק. מאוד.
אבל לג'אנגקוק זה לא הלחיץ. הוא התאמן
במשך שנים עם יונגי וכבר הכיר את סגנון הלחימה שלו.הם היסתובבו במעגלים. ג'אנגקוק התקיף ראשון, מנסה לנשוך את הצוואר של יונגי. אבל יונגי לא נתן לו והתחמק מהנשיכה.
אחרי כמה זמן הם הפסיקו כדי שיוכלו לנשום קצת. אחרי שהם השתנו לבני אדם ג'אנגקוק נשכב על האדמה כדי לתפוס את הנשימה שלו.
בקבוק של מים נזרק עליו. בזמן שהוא שותה (בולע) את המים הוא שם לב שיונגי מסתכל עליו.
"האם רוז יודעת שהמייט (בן זוג) מיזדיין עם בת דודה שלה?"
ג'אנגקוק התעלם. אפילו שהוא היה מאורס, זה לא היה סוד שג'אנגקוק יושן עם הרבה בנות מהלהקה.
הוא לא ממש אפילו ניסה להחביא את זה. אף אחד גם לא ניסה לעצור אותו. זקני השבט הסכימו לו ליהנות ולעשות כל מה שהוא ירצה כי ברגע שהוא ורוז יתחתנו והוא יהפוך לראש האלפא של הלהקה לעולם לא יהיה לו זמן לחיות את החיים וליהנות. זה המחיר שכל אלפא היה חייב לשלם.
"היא יודעת. זה לא בדיוק סוד."
"ואיך אתה חושב שהיא מרגישה? היא בטח מרגישה פגועה שהמייט שלה לעתיד מזיין כל יום אומגה אחרת."
ג'אנגקוק התעצבן, "זה לא כאילו אני בוגד בה. אנחנו עוד לא מייט."
"ומה סנה חושבת?"
"מה לגביה?"
"תראה אתה ילד נחמד. אבל טיפש. אני רואה איך אתה מטפל ב'חברות' שלך.מה אם הן התבלבלו בדרך שאתה 'מטפל' בהן ויתאהבו בך, ובסוף ישבר להן הלב כי אתה כבר תהיה מייט של מישהי אחרת."
"אז אתה מנסה לומר לי שאני אמור ל'טפל' בהן כמו חרא?" ג'אנגקוק אמר מתחיל להתעצבן. הוא אוהב לשחק עם הרבה אומגות אבל תמיד בכבוד. אחרי הכול הן הלהקה שלו.
"אני אומר שאתה צריך להזכיר להן כל כמה זמן לגבי המציאות. הכוונה הטובה שלך יכולה לגרום להן לכאב."
הוא דיי הבין את מה שיונגי מנסה להגיד לו. הוא לא רוצה שהוא יפגע בטעות במישהי. הוא החליט שהוא ידבר עם סנה היום בלילה.
------
ג'אנגקוק שיחק במשחקי וידאו מתי שהוא שמע את הצרחה הראשונה. האטמוספרה בלהקה שלו השתנתה ישר. הריח של סכנה העיר כל זאב שנמצא.
הוא רץ מהבקתה שלו לשאר הלהקה שלו. האומגות והילדים הלכו בזריזות לבית הבטוח. הלוחמים השתנו לזאבים שלהם ורצו לכיוון הצרחה.
"אנחנו מותקפים. פראים" יונגי הסביר בקצרה שניה לפני שהוא השתנה לזאב שלו ורץ להוסוק להצטרף לקרב.
הדם של ג'אנגקוק רתח מזעם. אף אחד לא יכול לנסות לפגוע בלהקה שלו ולעזוב לא פצוע, או יותר נכון מת.
העיניים שלו השתנו לאדום והוא השתנה לזאב השחור שלו. עם יללה הוא רץ לתוך היער, מוכן לקרוע לגזרים את הפראים.
רק חבל שהוא לא יודע שמישהו מחכה לו שם.
או אפשר להגיד לא מחכה.....
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
אז זה הפרק הראשון של הסיפור מקווה שהוא היה מענייןLove you❤💜
YOU ARE READING
blood kiss
Loup-garouלג'אנגקוק היה את כל התוכניות לעתיד מתוכננות. 1.לסיים בית ספר 2.לפגוש נערה אומגה נחמדה 3.להיות המנהיג של הלהקה אחרי אביו אבל בדיוק אחרי שהוא סיים לעשות את הראשונה חייו התהפכו לחלוטין ברגע שהוא פגש בקים טאהיונג או בשמו המפורסם וי *הזהרות* תכניים מיניי...