stav: zabraný
autor: Leviathan97
lze změnit: ---
Pokud tu budou nějaké překliky, pravopisné chyby, tak se omlouvám, ale absolutně nevidím na monitor, natož na nějakou klávesnici, která se třese. :D Problémky teď no. :D
Pěkně dlouho jsem se neozvala, mám pravdu? Za což se hrozně moc omlouvám a i lidem, co čekají na obálku nějakou dobu... Důvod byl předběžné uzavření známek, kvůli operaci, která proběhla včera. (18.6.) Ta noha vcelku bolí a doufám, že za pár týdnů budu moct zase normálně chodit. :D Ty berle a zejména pitomé stehy jsou příšerný. :/ Prostě to bylo jeno k druhému. Dokonce jsem i řešila problém, že mi někteří nejmenovaní učitelé známky neuzavřou a příjdu na opravky.. Což se nakonec nestalo, naštěstí. Ale jen tak tak.
Každopádně jsem si celou tu dobu, co jsem na grafiku krom hodin ani nesáhla, tak jsem přemýšlela jak to mám udělat, aby bylo jasně vidět, že to je trilogie. Tedy tak nějak. :D A najednou mi to seplo. Co kdyby se ty planety trochu posouvaly se sluncem? Volalá. A je to tu.
Konečné dílo. Doufám, že se ti bude líbit, kdyby cokoliv si chtěla změnit poupravit, neboj se ozvat. :) Pokud takto vyhovuje, tak posílám na mail. :)
Uhhh. Jak se mám dostat k mrazáku pro něco studeného na ty stehy? Utrpení na druhou, fakt jo. Jako kdyby nestačilo, že nevím co jsem včera po operaci a skoro celý den říkala. :D Ale myslím, že určití lidé museli býti rádi, za mou ukecanost po něčem hnusném proti bolesti. :D
Já radši pádím hrát minecraft, to alespoň není náročné na přemýšlení.
Když se na to teď koukám, tak ty nadpisy nejsou v jedné rovině a různé velikosti. Ksakru, jak to mám udělat, když skoro na obrazovku nevidím? :D Ale tak snad to nebude vadit = kdyžtak se mohu pokusit to změnit trochu, no.
ČTEŠ
Kath's Graphic
Random[CLOSED FOREVER] Vítej u mé první grafické knížky vůbec. Nalezneš tu hromadu premade a mých prací od mých naprostých začátků doteď. Grafice se věnuji něco přes rok a pracuji v programu PHOTOSHOP CS6 A ILLUSTRATOR CC2019.