☑ Title + důležité info

161 32 5
                                    

Název: Title (protože nic jiného mou osobu nenapadlo)
Autor: ---
Lze změnit: název, autor, přidat citát


Dobrá. Zdravím... Po dvou měsících flákání jsem tu zas a možná i s lehce špatnou zprávou. Není to nikterak drastické, ale prostě a jednoduše to tak možná i bude.

! Prosím, tohle všechno jsou moje myšlenky, to jak to vnímám, jak to vidím. Nevnucuji vám to, ani vás to nenutím číst, takže si prosím některé komentáře nechte pro sebe. Děkuji moc. !

Ačkoli navzdory všemu grafiku mám fakt ráda, baví mě si hrát ve photoshopu, zkoušet vše co má mysl vymyslí... Přesto však přicházím nejspíš s tím, že s wattpadem končím. (není to jistý) Za ty dva měsíce co jsem ani nedělala objednávky, nesáhla ani na photoshop natož otevřela nějaký wattpad. Za tu dobu co jsem tu nebyla jsem se zase o kus posunula - a to docela dle mého dobrým směrem, sice to ještě není na 100%, ale ke svému pomyslnému cíly se pomalu ale jistě natahuju a blížím číl dál víc. (dle mého samozřejmě) Dělat obálky na wattpad pro lidi co ani nejsou schopni (někteří) poděkovat, vážit si toho, že někdo tu seděl několik hodin, jen aby se osobě, co na obálku čekala líbila... Ta vděčnost za ten čas dle mého odtud mizí a to docela rychlím tempem. Opomenu fakt, že když napíšete objednávku, tak by mělo být i zřejmé, že si ty pravidla k tomu máte přečíst a ne je ignorovat a po týdnu obálku vyměnit od někoho jiného... Nebo hůř, obálku vůbec nevyužít a dát si ji na profilovku. Za to bych i zabíjela... Ano, ano, ano. Teď spousty z vás si řekne, že to tak není a já nejsem nějaká přebornice v grafice, aby lidi byli rádi za práci co jim udělám, atd. Ano, možná si teď vylívám srdíčko, v tom jsem hrozná a já to vím, ale zamysleli se někdy osoby co tohle všechno dělají? O tom by se dalo spekulovat velmi dlouho. Možná jsem se tu prostě sekla, bez možnosti úniku a opakovala jenom to samé dokola. Přitom uvnitř mé hlavy mi hlásek říká, že kdybych dělala víc pro to se nějak zviditelnit, tak místo toho jsem tu dělala obálky pro osoby, co si jich nejsou schopni vážit. (připomínám, jenom některé osoby) Doopravdy si už říkám, že kdybych pracovala na tom co chci a co nechtějí jiní, tak bych MOŽNÁ mohla být již o trochu jinde a ne zaseklá tu, odkud není úniku. Samozřejmě si teď spousty z vás může říct: Ale z wattpadu se člověk dokáže dostat výš, třeba vydat knížku, spolupracovat s autory ohledně obálky. Všechno je samozřejmě otázka času a má grafika není dokonalá, ale prostě to tak vidím, že kdybych se snažila byla bych MOŽNÁ na jiné cestě. (Neberte mě za slovo prosím, fakt jenom poslední dobou moc přemýšlím.)

Teď bych asi měla přejít k jádru problému.
Možná nadešel čas tuto knížku uzavřít a už nepřijímat objednávky... Nebo možná založit další knížku s grafikou a dávat tam jenom premades, věcí co jsem udělala ať už do školy nebo for fun. ALE BEZ OBJEDNÁVEK.

Jak to bude? Nemám tušení.

Pokud jste to dočetli až sem, tak vám gratuluji a znovu připomínám: Jsou to moje myšlenky napsané na internet, to jak vše vnímám/vidím z mého pohledu jakožto člověka co se grafice věnuje. Tak to prosím respektujte. Ještě jednou děkuji.



Teď přejdu k obálce:
Jistě není to kdovíjak náročné, obdivuhodné, ale prostě mě to tak napadlo.
Použitý font, postavu a i colloring máte napsaný pod obálkou. :)

 :)

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Kath's GraphicKde žijí příběhy. Začni objevovat