Selamlar benim güzel bebeklerim~ Sınavım geçtikten sonra buraya geri döneceğimi belirtmiştim ve biliyorsunuz (bilmeyenler de olacaktır tabi) geçen sene hesabımla birlikte tüm kitaplarım silinmişti. Onları birçoğunuzun isteğiyle aralıklarla yeniden yükleyeceğim. Aralıklarla yükleme sebebim de okuyucularımın yavaşça toplanması için. 1 yıl oldu, unutmuşsunuzdur bölümleri değil mi😂 Umarım yeniden hepsini aynı heyecanla okursunuz. Sizi oldukça özlediğimi de belirtmeliyim :") Eskisi gibi güzel yorumlarınızı esirgemeyin benden ve daha fazla sizi tutmadan, iyi okumalar~
candyprince: Ah Kim Jongiiinnn?
Bu siz misiniz?Mr. Kim: Ben, Kim Jongin.
Siz kimsiniz?candyprince: Mmmm size hayran olan çok çok çokkk seksi biriyim😋
Ah, her zaman şöyle düzgün ve kurallı konuşman çok fazla ateşli
Ve o gözlüklerin.. tanrım..Mr. Kim: Saygı çerçevesinde söylediklerini kabul edebilirim. Ve de teşekkürler, ancak daha ismini bilmediğim bir insandan böyle iltifatlar(?) almak hoşuma gitmiyor.
candyprince: Ahhhh bilerek mi yapıyorsunnnn
Öğretmenimmm
Sanırım ıslanıyorum😋Mr. Kim: Pekala,
Öğrencim misin?
Kullanıcı adına göre erkeksin de?
En azından mezunlardan biri olmanı umut ediyorum.candyprince: Kkkkk
Homofobik olmadığınızı biliyorum~
Hem, mezun olmamı neden isterdiniz Bay Kim?
Hmm?
Beni daha rahat becerebilirsin diye mi yoksa🙄Mr. Kim: Çünkü çocuk, dersine girdiğim herhangi bir sınıfın içerisinde böyle terbiyesizce düşüncelerle beni izleyen bir öğrenciden haberdar olmak, prensiplerime tamamen aykırı.
candyprince: Tttyerbiyesizce düşünceler mi..
Ahhh Jongin
Ben.. şuan gerçekten fazla ıslandım..
Sizi saatlerce dinleyip o 'terbiyesiz düşüncelerimle' boşalmak isterdim..Mr. Kim: Fazla edepsizsin.
Pekala, tatlı öğrencim, anladığım kadarıyla hormonlarınla ilgili ciddi sorunların var, anlayabiliyorum bunu. Ama beraberce çözmeye ne dersin, bana ismini verirsen rehberlik dersinde seni alabilir ve bunu nasıl "terbiyeli" yollardan aşacağını konuşuruz.candyprince: Ohh :)
'Terbiyeli' bir bebek olmam için güzel kıçımı ellerinizle konuşturabilirsiniz hehe
Buna çooook memnun kalırız Bay Kim😋
Ama hayır, yine de ismimi veremem :(Mr. Kim: Her dediğimi uygunsuz yerlere çekeceksin değil mi?
candyprince: Mmmmm Bay Kim
Siz öğretmenimken edepli olmamı nasıl bekliyorsunuuuzzz😛
Hormonlarımı alt üst ediyorsunuz..
Konuşma tarzınız, inlerken nasıl bir ses çıkacağını düşünüp kudurduğum kalın sesiniz ve gözlüğünüz beni DE-LİR-Tİ-YOR!
30 yaşındasınız ama hala o kadar edepsiz şeyler yapılası duruyorsunuz ki😋Mr. Kim: Bak, tatlım.
Kendinden en az on iki yaş büyük birine böylesine bir hoşlantı duyman normal değil. Dahası okul sınırları içerisinde bu hiç doğru değil.
Beni hayalinde kurguladığın şeylerden bahsetmiyorum bile.candyprince: Yalnız benim düşündüğümü nereden çıkarıyorsunuz?
Çoğu öğrenciniz de böyle düşünüyor
Ama hiçbirisi benim gibi olamaz
Ben tam size layığım😋
Farkındaysanız, aramızdaki yaş farkı ateşi daha da harlamaktan başka işe yaramıyor😈Mr. Kim: Haydi ama... Bak, canım, belli ki bazı şeyleri gözüne sokmadan öğrenmeyeceksin, ama sorun şu ki ben bir öğretmenim ve bugüne kadar hiçbir öğrencime yan gözle bakmadım, bu mümkün de değil. Eğer şansımı zorlayayım diyorsan, böyle basit numaraları ezbere biliyorum, dahasını yapabilecek kadar güveniyor musun kendine?
candyprince: Dahasını istersiniz demek Bay Kim😏
Yapabilirim
Emin olun ;)
Hatta,Mr. Kim: Yap ve nasıl reddedildiğini gör o halde.
candyprince:
Nasıl, ne düşünüyorsunuz😛
Mr. Kim: Benim
Yazılıları okumam gerek.-Mr. Kim çevrimdışı-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Teach Me More // sekai
FanfictionKim Jongin, başındaki bu tatlı belayla ne yapacağını hiç bilmiyordu.