John Jackson 3 gyerekével és gyönyörű feleségével vacsorázik együtt, egy kertvárosi lakásban, Inbellocityben. Zamatos, rozmaringos, citromos csirkecomb a vacsora. Mindenkinek ízlik, kivéve a legkisebb, bongyor, ében hajú Georgenak aki olyan finnyás, hogy sokszor elfelejti mit is szeretett és mit nem. Így kerül sokszor kellemetlen helyzetbe, főleg nővére Lucy előtt. Lucy makacs és sokszor köt bele George mondandójába. Valójában csak nem tud belenyugodni, hogy nem tökéletes és ezért másokban keresi a hibát. Mikor elveszti a vitát, ami elég gyakran elő szokott fordulni, sötét színű haját élőredobja és sértődve burkolózik bele. Ilyenkor általában Angel vigasztalja meg őket, aki egy földre szállt angyal, a neve is hűen tükrözi. Mindenkinek segít, ha kell, bárkit meg tud győzni, hogy a jót cselekedje. Sötét, hosszú, egyenes haja miatt komornak és unalmasnak gondolnánk, de ő egy érdekes, érett nő.
Anyukájuk, Mary próbálja meggyőzni Georgeot, hogy egye meg a vacsorát, de továbbra is azt hajtogatja, hogy ő nem szereti és soha nem is szerette. Lucy meg azt ismételgeti öccsének, hogy a múlt héten szerdán is ez volt a vacsora és akkor még szerette. Ekkor betoppan Angel. Arca egy pillanatra gondterheltnek tűnik de, mint, aki egy színdarabban játszik, egyből kicsit erőltetett mosolyt présel bársonyos arcára, majd egyszer csak elcsitul a vita. Angel megszólal:
-Miért ezen vitáztok nincs jobb dolgotok ?
Egy kicsit meglepődötten néznek Angelre, majd Mary megtöri a csendet:
-Mi a baj? Nem szoktál ilyen lenni!
-Bocsánat, egy kicsit zűrös napom volt, de nézd csak George, hoztam neked egy kis sertéshúst az Ínyencből, tudom hogy ezt soha sem fogod megutálni! -Szólalt meg először szomorúan, majd egyre vidámabban a lány.
-Sertés húst kellett volna itthon is sütni!-mondta John közben kezével lapoz az újságban.
-Tudtátok hogy megnyílt egy új kórház, kiváló elektronoikai gépekkel felszerelve!? -Tereli el John a szót.
Mary föláll az asztaltól, majd szép csendben elmegy és mikor már messzebb jár ezt mondja :
-További jó étvágyat ! Majd bemegy a hálószobába.
John megszólal:
-Na és Angel, miért volt zűrös a napod?
-Kaptam egy hármast Biológiából és a könyvtárban nem találtam meg a könyvet, amit kerestem, majd, amikor hazaindultam el is szakadt a cipőm. - mondta mélabúsan.
-Nem baj, elmegyek veled majd hétfőn Claruscitybe, közel van és még a könyvtáruk is nagy, ott biztos megtalálod, amit keresel. Ami meg a cipőt illeti ott majd találunk újat. A bioszért pedig ne aggódj, úgyis kitűnő leszel, mert már évvége van.
-Én is akarok menni! Mondta durcásan Lucy és George egyszerre.
-Ha így mondjátok nem jöhettek! Felelte szigorúan John.
-Légyszi apa had menjünk mi is! Szólalt meg kicsit gúnyosan Lucy
-Jó, de nem nektek megyünk vásárolni! Szólalt meg John és
ekkor felállt:
-Majd pakoljatok el magatok után!
Kicsit leült a hangulat.
Másnap reggel szokás szerint John és Mary felkelt kávézni.
-Mary mi baj volt tegnap ?
-Semmi csak fáradt voltam!
-Biztos? Húzta fel szemöldökét John.
-Biztos! -nyugtatta meg Mary, Johnt
-Akkor jó!
Miután kávéztak, felkeltek szépen sorjában a gyerekek. Először Lucy aztán Angel majd George.
ESTÁS LEYENDO
A Vád. (Lassan Frissül)
Ciencia FicciónEgy apa egy majdnem tökéletes családban él, majd egy nap gyilkosság miatt bajba keveredik és egy érdekes börtönbe kerül. (remélem tetszeni fog ez az első novellám😅😆)