♠ | 리나린 | Lee Nae Rin

165 10 4
                                    

Scientific Mafia
: Lee Nae Rin

✧  wattpad username  : Moonpinky

✧  name : Lee Naerin

✧  birthdate : 29 June

✧   birthplace and hometown

Daegu, South Korea
ㅡ Seoul, South Korea

✧  Slot

ㅡ Scientific mafia

✧  Love  Interest

Choi Soobin

✧  Your  likes  and  dislikes

ㅡ  Dia ni suka mencari fakta-fakta baru tentang sains, suka dengan kucing, suka berlawan mulut kau tak akan menang kalau lawan mulut dengannya.

ㅡ  Dia ni tak suka ketinggian sebab hampir jatuh dari bangunan tinggi, penipu sebab pernah ditipu oleh kawan baiknya, benci lelaki miang.

✧   Family Background

Appanya Lee Jaemin adalah bekas Saintis mafia terbesar di korea. Ommanya Park minji pemilik hotel terbesar di korea.

✧   Your  weakness

ㅡ  aligec dengan makanan laut bila dia makan akan menyebabkan tekak dia berasa gatal nak sembuhkannya ambil masa seminggu.

❁   하나   ❁

✧   Your  first  meet  with  l.i

ㅡ  Time Naerin membuat poison dimakmal sains tiba-tiba L.i menegurnya dan berkata "Kau buat apa tu?" Naerin membalas "Kau jangan sibuk hal peribadi aku."

✧  Your   trauma

Ketinggian sebab hampir terjatuh dari bangunan tinggi sempat di selamatkan oleh appanya masa umur 10 tahun.

❁   두 세   ❁

✧   note  for  me 

Hwaiting!!!

✧   Request Scene

Sedang Naerin bermain kucing kesayangannya tiba-tiba muncul L.i dan mengejutkannya lalu Naerin menumbuk muka L.i. Naerin pun meminta maaf lalu menyapu ubat di muka L.i.

Note from me to Moonpinky
: Cute form. I like. But saya akan mengubah sebahagiannya supaya lebih menunjukkan Ke jalan cerita yg sebenar. Boleh kan? You don't have to worry! It's gonna be fantastic!

✧ Antagonist (Just Face Claim)

- Kim Hee Jin

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 21, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Mafia 마피아 | ApplyficWhere stories live. Discover now