M e d y a ; Lana Dey Rey - Summertime Sadness
❧1980❧
Jennie uzun zaman sonra ailesiyle bir yaz tatiline çıktığı için huzurlu hissediyordu. 2 yıl boyunca sınavına çalışmış ve karşılığını en iyi şekilde almıştı.
Huzurlu uykusundan aşağıdan gelen rahatsız edici ses sayesinde uyanmıştı. Gecenin bir yarısı kim ne yapabilirdi ki? Çok olmasada sapık insanlar vardı elbet.
Yatağından yavaşça kalkarak yuvarlak gözlüklerini taktı. Pencereden bakmaya korkuyordu. Yinede oraya doğru ilerledi ve aşağıya baktı. Biri bahçedeki çiçekleri koparıyordu. Jennie'nin o çiçeklere zafı olduğundan anında pencereyi açıp ona seslendi.
"Hey! Bırak onları!"
Genç çocuk ona doğru döndü ve ellerini havaya kaldırdı.
"Üzgünüm. Burada birimin yaşadığını düşünmüyordım"
Jennie alayla gülerken
"Neden!?"
Diye bağırdı Bir anda
"Ne bileyim. Eski gib-
"Siktir ol velet!"
Genç çocuk kaşlarını çatarak
"Velet?"
"Aynen öyle! Defol git buradan!"
Genç çocuk kızın bu saygısız davranışlarına karşı asla sessiz kalamazdı
"Sen kaç yaşındasında bana velet diyorsun! Yemedik çiçeğini 2,3 tane kopardım!"
Jennie'nin sinir kat sayıları hızla artıyordu
"Bekle beni! Geliyorum!"
Genç çocuk alayla güldü
Jennie en kısa sürede aşağı indiğinde ilk Başta onu sertçe itip yeri boylamasını sağladı
"Orospu! Gece gece bahçemden çiçek toplayıp, üstüne birde saksıyı mı düşürdün!?"
Genç çocuk genç kızdan böyle bir tepki beklemediğinden korkmuştu
"Bak. Şiddete baş vurmanı gerektirecek bir şey yapmadım. Neden istiyorsun ki şimdi?"
Diyerek yerden kırılan kıçıyla kalkmıştı. Öyle sert itmişti ki, kuyruğunu yamulttuğunu falan düşündü bir an.
"Sen hala burada mısın?! Git buradan!"
"Jennie neler oluyor?!"
Arkadan gelen sesle ikiside oraya doğru baktı. Genç kızın babası orada dikiliyor ve sorar bakışlarla ikisine bakıyordu
"Bir şey yok baba."
Babası zaten çatık olan kaşlarını daha da çatarak dudaklarını araladı
"O zaman neden bağırıyorsun çocuğa!? İttiğinini de gördüm Jennie! Bir şey yaptıysa söyle!"
Genç kız ne diyeceğini bilemiyordu. Bir şey yapmadığını söylese neden ittiğini soracaktı. Çocuğunda çiçekleri kopardığını söylemek istemiyordu.
"Baba. Yok bir şey-
"Efendim. Ben evde kimse yaşamıyor sanıp çiçeklerimizi kopardım. Bu da yetmezmiş gibi yanlışlıkla bir saksı devirdim. Kızınız her davranışında haklı. Beni bağışlayın lütfen"
Genç kızın babası genç çocuğa baktı
"Adın ne senin?"
"Kim Tae Hyung efendim"
Babası kızına bir bakış atarak yine ona döndü
"Bir daha öyle bulduğun evin bahçesine girip çiçek falan koparma. Bak biz duruyoruz burda. Yaptığın ayıp bir şey. Fakat seni bağışlıyorum. Lütfen artık git. Geç oldu."
Taehyung başıyla onaylarak önünde eyildi ve Bahçeden çıktı. Galiba gerçekten kıçını bir doktora falan göstermesi gerekiyordu.
Kim Jennie'yi nasıl buldunuz?