....Dimineata...
Ma trezesc din cauza alarmei nenorocite ce ma anunță ca este Vineri si trebuie sa plec la liceu.......
Vreau sa ma dau jos din pat dar Derek ma trage spre el...
D:unde pleci?
Eu:ma duc la liceu
D:nu vrei sa te duc eu?
Eu:ok,ca nu am chef sa conduc
D:bine,te astept jos,sa mâncăm ok?
Eu:ok
Atunci el a plecat si eu ma-m dus la baie sa imi fac un dus rapid......am ieșit din cada si vad ca mi-am uitat hainele pe pat......Ma duc tip til am deschis usa si in vad pe Derek pe pat....
Eu:parca ai zis ca ne vedem jos
D:eh,ma-m plictisit
Eu:ok
Atunci am iesit sa imi iau hainele si Derek de uita la mine cu o fată perversă
D:bebe*face perv*
Eu:da iubire?
D:in cate minute esti gata ca este si jumatate aproape
Eu:cattttt?sunt in criză de timp,doamneeeee
Mi-am luat repede hainele👇Mi-am lăsat părul pe spate ,ma-m dat cu putin fond de ten si un ruj roşu mat,in picioare mi-am luat niste adică si albi simpli si am fugit spre scoala
D:am ajuns
Eu:multumesc iubire ca mai adus❤
D:nu trebuie sa imi mulțumești ❤
Ies din masina imi iau ghiozdanul meu mic si vad ca(,)coboară si Derek si isi ia ghiozdanul..
Eu:stai,aici înveți si tu?
D:daaa❤
Eu:uuu ce bine
D:si in aceeasi clasă ❤....Dupa 3 ani.......
Eva p.o.v.
Ma simt de vreo 3 zile rau,si vomit......astazi ma duc la doctor sa vad ce am.......
Daca intrebati daca am terminat liceul...da la-m terminat si tot cu Derek sunt........
Eu:bebe vezi ca ma duc in mall ,o sa vin târziu,ok?
D:bine bebe....
Am plecat spre spital.....ajunsa acolo mi-am facut analizele si mi-a spus in maxim 1 ora imi aduce analizele eu am zis ca stau mai mult.......Dupa 30 de minute.....
Mi-a venit analizele le deschid si vad ca........nu pot sa cred.......sunt însărcinată........in 2 săptămâni.....incep sa plâng......Vreau sa ajuns acasă mai repede ca sa ii spun vestea si lui Derek......
Ajunsa acasa deschid usa......Văd pe canapeaua din sufragerie pe Derek întinsă pe ea,si o curvă deasupra lui.......sunt cum lacrimile vor sa evadeze dar eu nu le dau drumul.....
Eu:Derek?........
D:Eva......nu e ceea ce crezi....
Eu:nu e ceea ce cred? Pai atunci curva asta de ce era pe tine
C (curva):alo fetito eu nu sunt curvă sunt soția lui de 3 ani de zile.....
Eu:ce?....Derek....mai înselat 3 ani de zile?......
S (sotia lui Derek):ce?cum adica te-a înselat?....
Eu:sunt cu el de 3 ani de zile....tu nu stii de asta?
S:normal ca nu mi-a spus ca e singur......adica tu Derek ne-ai mințit pe amândouă?.....
D:da.......Eva.......spune si vine spre mine...
Eu:nu ma atinge ......nu stiu cum am putut sa iubesc un curvar 3 ani de zile..curvar nenorocit......ce ti-a trebuit ma?de iubire ai avut parte.......de dragoste ai avut parte......Si acum puteam sa iti dau cea mai bună veste............pana sa termin văd negru in fata ochilor......
In fata mea o usa albă de deschide.......acolo ii vad pe părinți mei.....
Eu:mami....tati mi-a fost foarte dor de voi.....
P (parinti):Eva ce cauti aici?tu nu ai ce sa cauti de la vremea asta aici......
Eu:o sa aveti 2 nepotei/nepotele.......
M:ma bucur pentru tine....acum hai sa iti arat ceva......
Atunci un portal de deschide si acolo imi văd gasca care plângeau si pe Justin....care plângea pe palma mea.....acolo o vad si pe Anastasia (fosta sotie a lui Derek).....Îl mai vad pe Fratele meu care il bate pe Derek.....
Eu:mami vreau sa ma intorc inapoi.....sa imi iau viața e la capăt.....
Mama:inchide ochii....si doresteti sa te întorci inapoi......
Dupa mama a dispărut......mi-am adus aminte cuvintele mamei si am facut la fel.......
Ma-m trezit intr-o camera alba de spital si il vad pe Justin.....Adormind langa mine....Il vad si atunci ma dau putin mai in colo si il iau in brațe..........Dupa 1 ora....
Il vad pe Derek cum se foieste si începe sa tipe
J:Eva....te rog întoarcere.....
Eu:Justin,bebe tip eu la el si ma aude toată gasca si mai aveau putin si daramau usa...
Atunci Justin sa trezit......
J:Eva.......visez?
Atunci eu la-m luat in brate si ia-m soptit la ureche in "te iubesc"
Dupa gasca a venit peste mine....chiar si Anastasia....
A (Anastasia):esti bine....vine si imi spune la ureche (si micuții tai sunt bine)
Eu:multumesc tare mult ca esti langa mine❤
A:Imi pare rau ca a trebuit sa ne cunoastem asa din cauza lui nenor...
Eu:te rog nu imi aminti despre el.....pentru mine este mort.....
Eu:gască.....am o veste sa va spun.......
Sunt însărcinată.....cu doi gemeni o fetiță......si un băiețel.........app si va-m iertat pe toți.....trebuia sa va ascult atunci cand mi-ati spus sa nu am incredere in mortu ala.....si toți au inceput sa râdă......
Dupa 6 luni....
Acum sunt căsătorită cu Justin....si au inceput poftele săracul Justin de trezeste la 3 dimineața ca sa se ducă sa imi cumpere ciocolată si înghețată.....cine la pus sa se căsătorească cu mine.....
Fratele meu este cu Anastasia......si se inteleg de minune.....
Acum este ora 1 si jumatate dimineața...si imi este poftă de biscuiți cu ceai....
Ma ridic încet din pat si ma duc jos sa mănânc biscuiți cu ceai.....
Dupa alte câteva minute il aud pe Justin tipand numele meu.....Coboară repede scarile si intra in bucătărie,si ma vede cu borcanul de biscuiți in brate si cu o cană mare de ceai.....
J:aici erau pofticioaso,mai speriat de moarte
Eu:nazdravanii ăstia mici nu au somn,si le este poftă ce vrei sa fac
Se asează in genunchi si începe sa imi mângâie burtica si spune"nazdravanii lui tata"
Si nazdravanii incep sa se miste, atunci incep sa plâng de bucurie.....Buna boboceii mei❤,ce faceti? Sunteti bine sanatosi?.
Va super pupicesc❤
1032 de cuvinte (record mondial)😂😂
CITEȘTI
Tocilara sau Bad Girl?//Finalizată//💜
Teen Fictiono fată pe nume Eva este o tocilara....din tocilara se transforma in Bad Girl? 24.05.2019 8.08.2019-frumusete (locul 1) 8.08.2019-personaje(locul 19) 12.08.2019-personaje(locul 6) 17.12.2019-personaje (locul 2) 19.03.2020-personaje(locul 3)