Ruxandra&Erik

1.6K 36 1
                                    

Incep sa plâng de bucurie
J:numai plânge iubire.....
Eu:bine iubire hai la culcare

Dimineata....

Incep sa il caut pe Justin dar nu il gasesc deloc.....ceva pe masă imi atrage privirea e o scrisoare......

Dragă Eva...
Iti multumesc ca ai fost langa mine in cele mai grele timpuri si iti multumesc ca mai iubit si încă ma mai iubesti....imi pare rau ca am plecat de langa tine....Doar ca nu pot sa am grija de 2 copii.....imi pare rau.....sper sa ma ierti intr-o zi.......
Te iubesc❤....
Cu drag al tau Justin❤💔.......

Ma-m lăsat in jos si am inceput sa plâng.........o vad pe Anastasia care vine la mine.....
A:ce ai pățit draga mea?...
Atunci ii dau scrisoarea si începe sa citească......după ce o citeste ma ia in brate si imi spune....
A:o sa fiu langa tine.......o sa te ajut sa crestem amândouă copii.....o sa fiu si la bine si la rau langa tine.....

Dupa 7 luni.....

Acum sunt in bucătărie cu Nicolas si mănânc dintr-o data sunt o durere puternica
Eu:nasccccc,sună la salvareeee  tip la el
N:ce?......Si a cazut pe jos adica a lesinat
eu:Anastasiaaaaaaaaa tip
A:da,vin acum
Eu:nassscccccc
Anastasia ia telefonul si vad cat  de repede suna la salvare.....

Dupa 2 ore.....

Acum sunt in spital cu cei doi copii ai mei......am o fetiță si un baiat.....mi-as fii dorit sa fie Justin sau Derek aici langa mine........
Pe fată o cheamă Ruxandra,si pe băiat Erik.......ei sunt averea mea......motivul pentru care trăiesc......
Anastasia intra in salon si începe sa plângă....
A:nepoteii mei frumosi❤spune si ii ia pe amandoi in brate.....
Atunci intra si Nicolas in salon....
N:esti bine surioara?ma intreaba...
Eu:da foarte bine,si ei sunt bine....spun si arat cu degetul atunci Anastasia se întoarce
N:da-mii si mie!ii spune lui Anastasia
Eu:nu va certati pe ei le spun.....
Dupa pe usa intra.....Derek.....numai vreau sa il mai vad.....
Eu:iesi afara nenorocitule!
D:Eva.....vreau sa ii vad si după o sa plec nu o sa mai vin niciodată.....
Eu:bine ai la dispozitie 5 minute...
D:multumesc mult...
Atunci Anastasia si Nicolas pleacă si Derek ii ia in brate pe acei frumosi.....
Atunci eu incep sa plâng si el vede asta......
D:nu plânge Eva....e prima si ultima dată cand o sa ii mai vad.....pentru ca o sa ma omor......Nu pot traii fara ei.....
Eu:nu spune asta......ai o viata de trait inainte......
D:fara ei nu pot........ei sunt cei pentru care trăiesc....
Eu:te inteleg perfect....
D:eu o sa plec.......la revedere.....spune
Eu:hei....inainte sa pleci da-mi nr tau de telefon poate te mai sun ca sa ii mai vezi pe ei......pentru ca esti tatăl lor....
D:bine....multumesc din suflet.....spune si pleaca.....
Incerc sa il iert pentru ca pana la urmă e tatăl copiilor mei....Eu stiu ca ma inselat....Doar vreau sa o iau de la zero......

Atunci pe usa intra......

Bunaaaa ce faceti boboceii mei?imi cer scuze ca nu am mai postat doar ca am fost la mare si la bunici si am vrut sa fiu libera.....o sa revin in forta cu un alt capitol.....oficial peste 7 zile o sa fie ziua mea si atunci o sa postez 3 capitole...
Multumesc pentru cei 210 de ochisori❤
Eu la ora 01:02 nu am ce face decat sa scriu un capitol pentru voi❤
Va pup❤
Ne vedem data viitoare❤
Pupici!❤
Pa!❤

Tocilara sau Bad Girl?//Finalizată//💜Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum