Fabric Voice of Calum

158 5 3
                                    

Kadife sesli olanın solosu bitince nakarat başladı. Cidden ne kadar güzel bir şarkı, ne kadar güzel sesler. Nakarat bitince kumaşlı bir kadife ses geldi. Şu köşeye yığılabiliyor muyuz acaba? Muhteşem! Albümün bütün şarkılarını bilgisayarıma ordanda telefonuma aktarıyorum ve grup hakkında araştırma yapıyorum.

Benim platonik olduğum sarışın Luke: 16 Temmuz doğumlu. 16 Temmuz mu? Oha bende 16 Temmuz,luyum (yazarın dopum günü 16 Temmuz ve bununla gurur duyuyor), çok mutlu oldum şimdi. Cidden çk mutlu oldum haa. Acaba burda konserleri var mıdır ki? Öf, sanki çok konsere gidiyorum da.

Anlaşıldı. Ben bugün bir 3. seans yalvarma yapacağım ama önce durak Lily.

Evden deliymişçesine koşarak çıktım. Annem arkamdan deliler gibi bağırıyordu. İyi ki bu Lily var ha. Belki o ve annesiyle konuşursam onlar bana izin aldırabilir. Umarım. Kapıyı birkaç kez çalmamla Bayan Timber'ın kapıyı açması bir oldu. "Hoşgeldin. Lily yukarıda." dedi. Kadın benden bezdi sanırım.

Kafamı sallayıp fıttırmışçasına yukarı koştum. Lily'nin kapısını tıklatmadan açtım. Ve giyiniyordu. "Lanet olsun Lily. Çok üzgünüm." dedim o ise kahkaha attı. "Sesini kes ve müziği dinle." dedi. Bu ses, bu şarkı. "5SOSfam!" diye bağırdım. O da başını 'evet bebeğim şimdi kes sesini de yakışıklımı dinleyeyim' anlamında salladı. Hayır! Luke benim bir kere! "Biryere mi gidiyordun?" diye sordum. "Evet. Basketbol kaptanı Dylan beni dışarıya çıkaracak. Tanrım heyecanlıyım." dedi. "Bana yardımcı ol yoksa seni parçalarım" diye devam etti.

Dylan kot, şort gibi şeyler giyen kızlardan hoşalnmazdı. Bu yüzden etek ve elbise tercih edecektik. Lily'nin dolabındakş bütün etek ve elbiseleri dışarı döktüm. Dylan pek renkli şeyleri sevmezdi. Bu yüzden açık renkli herşeyi dolaba geri koyduk. Dylan dekolteye bayılırdı. Bu yüzden yine kapalı elbiseleri yerine koyduk. Ve en önemlisi elbise sade olmalıydı. Bu yüzden süslü, taşlı, payetli ne varsa içeri geri koyduk. Ve gözüme bir elbise çarptı. Bunu ona ben almıştım. Siyahtı ve kısaydı. Dizlerini. 1 karış üzerinde bitiyordu. Uzun kolluydu ama minik bir sırt dekoltesi vardı. Ve işte, birinci çinko, ikinci çinko, ve BİNGO! Elbiseyi suratına fırlatıp "Giy." dedim, hatta daha çok emir verdim. Odasındaki banyoya gitti ve giyindi. O gittiğinde ne kadar deri ceketi varsa döktüm. Ve içlerinden en pahalı olan düz deri siyah ceketi seçtim. Ayakkabı rafından siyah dolgu topuklu bir botu çıkardım. Çoraplarından ten rengi olanı koydum. Takı dolabını açtım ve bir "Aman tanrım!" çektim. Ne çok bileklik var! Hızlıca ince kırmızı bir zinciri, kırmızı bir küpeyi ve dili için siyah piercing'i çıkardım. Daha sonra siyah eklem yüzüklerini masaya koydum ve beklemeye başladım. Lily tamamen giyindi ve saate baktı. "Sadece 15 dakikam var!" dedi. Hızlıca makyaj masasına oturdu ve ona bir dağınık topuz yaptım. Dudaklarına kırmızı ruj ve gözlerine de siyah kalın eyeliner çektim. Vay be, Lily'nin gözleri ne kadar güzel. Maviş maviş böyle. Çantalarından siyah deri ve sade olanı çıkardım. Telefonuna "kap koleksiyonu"ndan kırmızı-bordo bir kap alıp taktım. Çantasına cebimden 10 dolar çıkartıp koydum ve "Bütün hesabı ona pasla bebeğim." dedim. O da bana gülümsedi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 07, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

PiercingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin