Chapter 1

9 0 0
                                    

Brooklyn's POV

Het is ochtend. Ik wordt wakker van het zonlicht die door de gordijnen dringt en het licht vult mijn kamer. Ik wrijf in mijn ogen en kijk op de wekker. 7:00, dat betekent opstaan en bijna naar school. Ugh, ik heb helemaal geen zin in school. Elke dag hetzelfde. Elke dag moet ik de woorden horen: 'Hey heb je die slet ook weer', 'Jij bitch, je verdiend geen vrienden', 'Ga dood ofzo', oh wat doen die woorden pijn. Maar ik raap al mijn moed bij elkaar en stap uit bed. En loop wat slaperig naar mijn inloopkast en pak mijn lingerie, zwarte hemd met witte tekst: 'You only live once', legging met zebra-print, cap met de tekst: 'HIPSTA PLEASE.' en zwarte allstars. En ik kleed me om, en doe mijn lange, bruin, krullend haar in een waterval vlecht en doe wat eyeliner en mascara op. Als ik klaar ben pak ik mijn boeken nog even snel in en ga dan naar beneden. Niemand is meer beneden. Papa en mama zijn naar hun werk, dus ik pak even snel mijn lunch en wat drinken en stop het in mijn tas. Ik zucht even en loop dan de deur uit naar mijn fiets, en fiets rustig naar school.

Na 5 minuten fietsen kom ik aan op school, en ja hoor, de dingen worden al weer naar mij geroepen en er komen wat meisjes naar mij toe lopen, en ik wordt toch een beetje bang. Een van de meisjes trekt me van de fiets en gooit me op de grond. 'Hee heb je deze bitch ook weer, wanneer ga je een keer van deze school? Iedereen haat je hier' zegt het meisje. Ik hoor een stem in de verte een stem die ik nog niet eerder heb gehoord. 'Hey jij daar, laat haar nu los, ik ga naar de directie!'. Zegf het meisje, ze heeft blond haar en blauwe ogen, net zoals ik. Het meisje die me op de grond houdt, laat me meteen los en rent weg. Het blonde meisje komt naar me toe lopen en helpt me overeind. 'Hey meid, gaat het?' zegt ze. 'Euh ja, gaat wel..' zeg ik. 'Ik zal me even voorstellen, ik ben Leah, en hoe heet jij?' zegt ze. 'Ik ben Brooklyn' zeg ik en ik geef haar een hand. 'Leuk je te ontmoeten' zegt Leah met een vriendelijke glimlach. 'Ja, ook leuk om jou te ontmoeten' zeg ik met een glimlach. 'Zit je hier al lang op school?' vraagt Leah. 'Euh ja, best wel lang' zeg ik. 'Ik ben hier nieuw, haha' zegt Leah. 'Oh leuk, in welke klas zit je?' vraag ik. 'In 3 VMBO T' zegt Leah. 'Oh cool, ik ook!' zeg ik vrolijk. 'Yeah, haha' zegt Leah. De bel gaat en we lopen allemaal naar binnen.

Ik loop met Leah de school binnen naar ons klaslokaal. Liam zit er ook al. Door hem werd ik ook gepest. Hij keek me al gemeen aan, maar ik probeerde om zijn blik te vermijden en ging naast Leah zitten. We hadden Engels dus ik pak mijn engels boek uit mijn tas en doe hem open op de goede bladzijde. Ik laat Leah meekijken want omdat ze nieuw is hier heeft ze nog geen boeken. Een paar minuten later komt de lerares de klas ingelopen. 'Goodmorning everyone' zei ze. 'Goodmorning Mrs. Smith' antwoordt iedereen. Mevrouw Smith loopt naar Leah toe. 'En jij moet vast de nieuweling zijn hier, aangenaam ik ben mevrouw Smith. Leah stelt zich ook voor en geeft haar een hand. 'Zo en dan doe nu jullie boeken maar open op bladzijde 60' zei mevrouw Smith. Iedereen deed wat ze zei en we maakten de opgekregen vragen. De les was voorbij en de rest van de dag hadden we alleen nog maar Wiskunde en Biologie. En toen was het half 4, dat betekent dat we naar huis mogen. Del bel gaat. 'Omg yes, eindelijk is de school uit' zeg ik en Leah moet lachen. 'Hey, kom je mee naar mijn huis, dan kun je ook kennis maken met mijn ouders. 'Ja leuk!' zegt Leah enthousiast. Leah belt even naar haar ouders om te vragen of het mag. Na even gepraat te hebben met haar moeder hing ze op. 'Ja het mag!' zei Leah. 'Yeah, leuk' zei ik en we liepen samen uit de school naar onze fietsen en fietsen samen naar huis. Eindelijk heb ik een vriendin op school gevonden die me wel mag.

When I first met you {One Direction fanfiction}Where stories live. Discover now