Merg încet spre oraș cu barca și îl i_au și pe Flavius pe Filip pe frații lui Filip și pe Grobi și cînd intru în Penymarket vad o femeie de 53 de ani cu 5 plase în mîna ea îmi spusese ca o cheama Cleopatra Filipeni și ca barbatul ei era un golan de 41 de ani care nu știa sa o respecte și a nascut un baiat nu a spus numele dar am presimțit ca este tata și s_au desparțit și ca a dus o viața grea dar el o iubea cat de cat la început îi oferea buchete cu flori ciocolata și felicitari dar dupa un timp se certau de la orișice și cînd a nascut baiatul a vrut sa îl paraseasca pentru ca soțul ei nu îl vroia dar nu la parasit deocamdata la dat la sora ei bețiva dupa 5 ani sora ei la dus la orfelinat a stat 3 ani și sa trezit la vîrsta de 6 ani într_un lac se încesase dar a venit 2 salvamari și a fost salvat sora ei a murit dupa 4 ani de la aflarea veștilor și dupa mulți ani a aflat și ea unde e copilul ei ma bușit plînsul am mers la ea acasa a povestit tot și am mers trist spre lac am intrat în depresie vreo 12 saptamîni nu am mîncat nimic am baut numai apa acum sunt ok. Tot ce se poate a mai povestit acasa la ea ca vroia sa o certe pe sora ei dar cînd a gasit_o era deja fara respirație a facut 2 preinfarte și a murit atunci a spus ca soțul ei sa certat cu ea și ca și el a plîns dupa cumnata lui a spus ca sa culcat cu sora ei și multe altele au trecut 3 ani de la moartea surori ei și ea a avut o moarte clinica.Cam asta este povestea.
CITEȘTI
baiatul singuratic
Duchoweeste o poveste trista si emoționanta are un final fericit dar toți ne vom indragosti de ea