Nytt hus|Del 50

89 5 0
                                    

Vi hadde lagt å sett på hus i nærområdet, og vi hadde funnet et utrolig fint et som vi nettopp hadde vært på visning på, og vi var begge utrolig positiv på det huset. Det hadde alt vi ønsket. Det var stort og åpent, men ikke for stort. Nok soverom, nybygd, stor hage med basseng og det lå nære havet så strand var rett nedenfor. Og en stor garasje med plass til to biler. «Skal vi legge inn bud?» spurte han da vi satte oss i bilen. Jeg smilte stort og nikket. «Det var perfekt!» sa jeg smilende. Han nikket og tok opp mobilen, la inn budet på hva de ønsket for det. «Sånn,» sa han med et smil og begynte å kjøre tilbake til han. Det kom et pling fra telefonen hans, og jeg sjekket. «Hæ?? Vi fikk det! Så fort?» sa jeg med et stort smil. «Allerede??» lo han og tok telefonen og sjekket. «Alle andre hadde bydd lavere enn prisen de ønsket.. Og de ville selge det raskest mulig for den prisen!» sa jeg flirende og klappet i hendene. «Vi må feire i kveld da.. Også får vi bruke helgen på å flytte sakene våre,» sa han smilende og la hånden sin på låret mitt. Jeg nikket smilende og la hånden min på hans. «Jeg elsker deg,» smilte jeg og så på han. «Og jeg deg,» sa han smilende og strøk låret mitt.

Vi kom hjem, parkerte og gikk inn i huset

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Vi kom hjem, parkerte og gikk inn i huset. «Det er vanskelig å tro.. At det seriøst gikk 10 minutter etter vi la inn bud,» sa jeg med en latter. Han nikket flirende og vi kom oss inn på kjøkkenet. Han fant frem en champagne og to glass, smilte stort og åpnet den. Han helte oppi glassene og vi skålte. «For nytt hus,» sa han. «For et nytt hus ja,» sa jeg og tok en god slurk. Han løftet meg opp på kjøkkenbenken og smilte stort, stilte seg mellom lårene mine og strøk hår bak øret mitt. «Jeg kommer til å savne alle stedene jeg har sett deg naken i huset mitt.. Her på kjøkkenbenken.. Dusjen, sengen min.. Bassenget,» begynte han. Jeg lo og la leppene mine mykt på hans. «Vi får gjøre det i det nye også da,» sa jeg smilende og bevegde leppene hans. «Det ser jeg frem til..» hvisket han og dro av meg genseren. Jeg smilte og dro skjorten hans av han, kneppet opp buksen hans og dro den ned. Jeg kjente leppene hans nedover halsen min, stønnet lavt. Faen, det var lenge siden vi hadde hatt skikkelig god sex. Men nå var vi startet, og vi skulle virkelig fullføre det skikkelig også.

Ikke glem å gi en stjerne om jeg skal fortsette<3

Loved by a criminal|FullførtWhere stories live. Discover now