Zene kötelező.
Akkor is, ha nem ismeritek :)- 🖤 -
Harry édes kacagása zengve verődött egyik falról a másikra, rugalmasan vetődött ide-oda, akár egy gumilabda. Éneknek tűnő csengése mosolygásra késztette a kék szeműt, ki boldogan nézte az angyalt, aki ellopta a pólóját. Zoknijával táncot járt a parkettán, míg a lejátszó ismételten, egy kissé recsegve adta a dallamokat, melyekre a loknis twistelni tudott. Kezei az egekben jártak, a felhőket súrolták, míg talpai a tüzes poklot járták, s az ördögöt csalogatták, hogy táncra perdíthessék a hírhedt gonoszt. Félig a fellegekben járt, nem egészen, ugyanis ismét bűnözött. Vággyal telt smaragdjai a zafírokba fúrták magukat, és arra késztették őket, hogy a rabjukká legyenek. Meggypiros ajkai pedig csillogtak, csalafinta mosolyra húzódva közben.
- Oh Baby, havin' me some fun tonight!
Louis szája tátva maradt a csodálkozástól, mikor Harry hangja kellemesen a fülébe csalta be magát. Gyönyörű volt, szebb, mint a kacaj, amit azelőtt ejtett meg. A tömény cukorfelhő az eszét vette, teljesen belepte az elméjét, és nem engedte, hogy gondolkodni kezdjen. A számnak hamarosan vége lett, de nem tartott sokáig a némaság. A göndör lihegve bár, de merészkedett mégegyszer újraindítani a slágert, viszont már nem egyedül kívánt táncolni. Az idősebb tudtára adva a dolgot ragadta meg annak kezeit, s húzta magával a kandalló elé, hogy végre neki is kezdhessenek. A kócosnak még reagálni sem volt elegendő ideje, Harold csípője máris a sajátja ellen nyomódott, míg az apró kezecskék a nyaka köré kulcsolódtak.
Akkor nem lassúzni készültek, mint múltkor, amikor Elvis ment, ugyanis ez egy gyors, ütemes dallamokat magába foglaló darab volt. Harry folyamatosan nevetett, miként össze-vissza ugrándoztak, s csak nagy nehezen jöttek bele igazán a ritmusba. Aztán elengedték egymást, majd külön-külön kezdték el rázni; kezük az egekbe szökött, míg lábaik trappolva érintették a padlót, és a csípőjük íves köröket járt közben. Egy kívülálló szemeivel egészen érdekes látványt nyújtott a jelenet, de őket nem érdekelte a mások által kitalált vélemény. Csak ketten voltak, más nem nagyon számított akkor.
- Oh Baby, havin' me some fun tonight! -énekelték immáron közösen a refrént.
Együtt kacagtak, néha egymásba karoltak, jártak egy kört, aztán különcködtek, mégsem álltak meg, egy percre sem. A zene az övéké volt, a dallamokat ők uralták, de azt nem tudták, miként az éjszaka már csak arra várt, hogy végre a maga uralma alá parancsolhassa eme két, teljesen elveszett testet.
A szőnyegre feküdtek, hangosan lihegve adták a világ tudtára, mennyire is elfáradtak ők, ketten. Aztán Harry a hasára fordult, lábait az ég felé emelte, mire a póló feljebb csúszott lábain, egészen fenekének kerek vonaláig. Louis szemei követték az anyag mozgását, muszáj volt egy hatalmasat nyelnie ahhoz, hogy a rossz gondolatokat jó mélyre elűzhesse. De a zöld szemű ismerte őt, a gondolatait is egyaránt, így merészkedett bátrabb lenni, s valami olyasmit cselekedni, amivel sikerült a végsőkig kergetnie az idősebbik pajzán eszmecseréit.
- Oh Baby -csúsztatta ujjait a másik ajkaira. - Havin' me some fun tonight.
Lassan körözött egyet a finom párnácskákon, míg a sajátjai egy huncut vigyorra húzódtak közben. Csend ölelte körbe őket; csend, mely vészjósló volt.
Harry őzike lábai szinte észrevétlenül csúsztak át Louis derekára, míg ölével sikerült pont a kék szemű ágyékára ülnie. Eme cselekedet mindkettőjükből egy jól megérdemelt nyögést csalogatott elő. A fiatalabbik ravasz módon csavart egyet csípőjével, mindvégig a jeges óceánba bámulva közben. Vigyora szélesebbre nőtt, miként felfedezte, hogy ezzel képes akár az őrület legszélére is üldözni Louist.
- Kapj el -suttogta aztán, és már pattant is fel, hogy hosszú lábait gyorsan kapkodva az emeletre szaladjon.
A kék szemű pedig sokkolva próbálta tartani az iramot, de mikor a lépcsőfordulóhoz érve a saját pólóját észlelte az arcába repülni, melyet egy hangos kuncogás követett, már tudta, hogy nincs esélye.
A hálószoba küszöbe előtt hagyott fehérneműről még szót sem ejtve, persze.
- 🖤 -
YOU ARE READING
Be my Baby |✅|
Fanfiction》A szerelemhez több kell ... Nem elég a szép szem, a varázslatos mosoly, a simogató hang. De még a finom lélek, a szerető szív sem. A szerelemhez nem elég. A szerelemhez több kell. Te kellesz.《 |Csitáry-Hock Tamás|