Bölüm ~1

470 10 2
                                    

-Başak'ın ağzından

Bugün okulun 2.dönem'inin başlangıcı. Ve herzaman olduğu gibi (haftasonları hariç çaktırmayın😜) yine saat 07:30'da zır zır🎵 çalan alarmım ile uyandım ve pazartesi sendromum yine başlamıştı. Ama ne yalan söyleyeyim, okulun açılmasına pekte mutlu değildim.  Elimi, yüzümü yıkayıp, dişlerimi firçaladıktan sonra şeyda'yı uyandırmaya gittim. Şeyda uykuyu çok seven bir tiptir. Bu yüzden onu uyandırmak baya zordur (tabi benim için). Herzaman olduğu gibi zıplayarak uyandırma yöntemimi kullandım. 3'ten geriye saydım ve üzerine hopladım.

Başak: üüüüçç, ikiiiiii, biiiiir. Hadi uyaaannn artık.

Şeyda: ya salak şey, napıyosun, sabah sabah üzerimden tır geçti sandım.

Başak: Aşk olsun ben o kadar ağırmıyım ya.

Dedikten sonra ikisi de aynı anda saate bakıp yataktan firladılar. İkiside hazırlanıp yola koyuldular. Biraz yürüdükten sonra, yolları ayrıldı. Birbirlerine vedalaştıktan sonra herkes kendi yoluna devam etti.

 Birbirlerine vedalaştıktan sonra herkes kendi yoluna devam etti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

~Başak'ın kombini~

Başak'ın ağzından

Yola tek devam ettikten sonra karşıma biri belirdi. İlkinde gerildim, fakat caner olduğunu fark edince rahatladım.

Caner: ooo, nasılsın aşkım.

Başak: iyiyim, sen nasılsın.

Cener: Ben iyiyim de sen unutmuşsun herhalde!

Başak: Neyi unutmuşum ki yaa?!

Cener: Böyle şeyler giyinmene izin vermediğimi bilmiyor musun?

Başak: Bunun neresi açık ki. Kafayımı yedin sen?

Cener: Nasıl neresi açık bal gibi görüyorum göbeğini.

Basak: Yeter Artıkk!!! Bana karışıp , beni sahiplenmenden. Bıktım, usandım!!!

Ve başak çekip gider. Okula geldiğinde sınıfların yerini değiştiğini öğrendiğini duyunca;
Off ya zaten sinirliyim birde bumu çıktı başıma yaa. dedikten sonra kendi kendine söylenip sınıfını bulmuştu bile. Sınıfına girdiğinde herkesin toplandığını görünce merak edip yanlarına gider.
Fakat ne için toplandıklarını çözememişti. Acaba ne olmuştu??


Cevabı 2.bölümde yakında gelecek!!!🤗












~Hayal Ötesi~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin