-Başak sınıfa gelir. Ve... ardından yusuf'ta gelir. Başağın yanına gelir ve;
Yusuf: Oturabilir miyim?
Başak: Otur demesem çekip gidicek misin?
Yusuf: Yoo...
Başak: E o zaman niye soruyorsun?
Yusuf: Yani anlarsın ya, benimde bi giderim var. Bu sınfta şuan benle oturmak isteyen bir sürü kız var amma...
Başak: Tamam bee tamam. Öv , öv bi bitiremedin kendini yeter da!!!
-Öğretmen gelir. Ve dersi anlatmaya başlar. Yusuf sessiz bir şekilde; Baydı be baydı yeter! Zil çalsın artık, dedi. Ama ne yazık ki, en ön sırada olduğumuz için öğretmen duymuştur. Ve...
Öğretmen: Oğlum sıktıysam çıkabilirsin. Seni zorla tutan yok.
Yusuf sanırsam şuan nasıl kıvırsam da kurtulusam diye düşünüyordu, galiba.
-Sonra öğretmen, önüne dönüp dersi anlatmaya devam etti. Derken, zil çaldı. Bu çalan zil son dersin ziliydi. Yusuf ilkokul çocuğu gibi çığlık atmaya başladı. Ve okuldan çıktıktan sonra;
Yusuf: Bu hoca'nında kulaklarıda amma iyi duyuyormuş .
Başak: Ne dediğini ben bile duymamışken, hoca nasıl duydu bende anlamadım.
Yusuf: Şştt... yerin kulağı var. Şimdi arkamızdan çıkar, bizi döver, möver en iyisi biz bu konuyu burda kapatalım .
-Bu dediği şeyin üzerine ikisi de kahkaha atar. Sonra;
Başak: Ya yusuf , be sabah için özür dilerim.
Yusuf: Ya sorun değil, bazen böyle bağırıp, çağırmak daha iyi gelir.
Başak: Haklısın.
-Yusuf başak'a; Ya onu bunu boşver de , Bugün berkcan'la "Hayır dersen ölersen" yapıcaz sende gelmek ister misin? Hem değişiklik olur.
Başak: Ooo, Reynmen bey'e bak sen aylar sonra video çekmek haa, çok iyiymiş.
Yusuf: Başak dalga geçmeyi bırak. Geliyo musun? Gelmiyo musun?
Başak: Gelirim tabikide , hem dediğin gibi değişiklik olur. Peki saat kaçta?
Yusuf: Ben seni almaya gelirim. 1-2 saat'e hazır ol.
Başak: Peki tamam.
-Öyle sohbet ede ede , evin önüne gelirler. İkisi de aynı anda "Görüşürüz" der. Meğer aynı apartmanda oturuyorlarmış.
Başak; Yusuf sen burda mı oturuyosun?
Yusuf: Asıl sana sormak gerek. Sen burda mı oturuyosun?
Yusuf: Neyse , yine iyisin, kapı komşusu olduk.
Başak: Hımm... ay ne güzel, ne güzel. Dedikten sonra, apartmandan içeri girerler, ve birbirlerine takrar'dan "Görüşürüz" diyip evlere dağılırlar.
1 saat sonra; Başağın kapısı çalar. Başak'ta zaten kapının önünde hazır olda bekliyormuş ki, kapının çalması ile bir olmuş. Yusuf alaycı bir ses tonuyla: Kapının arkasında hazır olda mı bekliyodun , Başak Karahan.
Başak: Yaa yok tam salona geçerken kapı çaldı da o yüzden şey ettim yani...
Yusuf: Tamam başak hanım, tamam kıvırtmana gerek yok.
Başak: Tamam ben montumu alıp geliyorum.
-Başak montunu alır ve dış kapının orda beklemeye başlarlar. Berkcan alıcakmış onları. Araba gelir ve berkcan ise çoktan video'ya başlamıştır ki, arabanın gelmesiyle yusuf'a birşeyler demesi bir olmuş
Evet arkadaşlar yeni bölüm geldi biliyorum biraz geç oldu ama yapıcak bisey yok değerimi bilin sizin için gece gece yazdım
Seviliyosunuz 💙Canlar💙