Crrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!
Ty vole! Co zas chcou?
Toto říkám pokaždé, když mě vzbudí mobil, protože chce někdo zavolat. Moje naštvanost se během chvilky rozplynula. Podívejte se na mobil a vidím, že mi volá NASA. Už zase? řekl jsem si.
,, Doufám, že mě neotravujete pouze kvůli tomu, že jste mě přemístili na druhý konec světa abych se podíval na svou novou raketu. "
,, Ne Youu to po tobě chtít Deibere. Chtěl jsem oznámil jen jednu takovou věc, kterou by tě mohla zajímat. Týká se Marsu. "
Začátek jsem si vzpomínal, jak to bylo před 5 lety, kdy jsme přistáli ne Měsící a měli jsme podobnou akci. Ale tam jsme a vařeši hádanku se světelným signálem. Já, Alexandr, John, Jonas a Erick. John tam zemřel ...
"Jsi tam?"
,, Jo promiň. "
,, Byl jsi vybrán na misi M-3pNzp4P, aby se stal se svou posádkou a problémem, který máme s družicemi a VVéčky na Marsu. A aby jste se podívali nanaši minulou posádku. Další informace o tom, že nikdo jiný než dva týdny neozval "" vysvětlil velitel George Coal (poznal jsem ho podle hlasu)
"Ne, kdo tam bude se mnou?"
,, Erick Koliak, Jonas Diolin a Alexandr Stone. "
,, Kdo je sakra Alexandr Smoke? "
,, Alexandr Stone, je váš nový spolupracovník. Smiř se s tím. "
,,Aha. Žádný co když řeknu ne? "
"Oba víme, že neřekneš, protože máš rád tyto akce."
,, Jenže u té minulé mi zemřel kámoš! "
,, Byla to nehoda ... "
, Nepojedu nikam! "
,, Kdyby si sis rozmyslel a chtěl by sis oblíbil nový skafandr a vypadnul by si s přáteli do vesmíru a přitést si další slávu, tak mi řekni. A pokud dobře vím, tak jste se pěkně dlouho neviděli. Navíc, jsi jeden z nejlepších lidí naší orgnanizace. Takže .. "
,, Popřemýšlím o tom ... "
ČTEŠ
Stav nouze
FantasyNa Marsu se začínají z ničeho nic vypínat družice, VVéčka (vesmírná vozítka) a kamery, nacházející se na základně na Marsu. Posádka, která byla na této základně, se neozývá, a tak je vyslána jiná posádka, aby zjistila co se děje. Na tuto posádku č...