Ce Te Face Fericit

245 10 0
                                    

Berbec: pentru ca berbecul sa fie fericit în viata, trebuia sa obțină ceva în mod constant. O noua promovare la locul de munca sau orice i-ar putea valida profesionalismul. Desigur, realizările nu vin fără provocări, dar berbecul se bucura de fiecare dintre acesta.

Taur: e cel mai fericit atunci când este răsfățat. Orice forma de validare, fie ca este vorba de un simplu masaj de dimineață sau de un gest, îl va face sa zâmbească. Gestul ii atinge și mai mult sufletul dacă acesta este plin de sinceritate.

Gemeni: urăsc sa fie singuri, asa ca sunt extrem de fericiți când sunt înconjurați de oameni. Iubesc sa cunoască persoane noi și sa fie în centrul atenției. Se bucura de orice circumstanță, deoarece știu ca se pot adapta indiferent de situație.

Rac: se considera cu adevărat fericiți atunci când petrec timp de calitate cu prietenii. Nu trebuie sa se întâmple în fiecare zi, ci pur și simplu sa simta ca cei dragi le sunt alături, asta le încălzește inima. Nu contează dacă iau cina împreună sau se duc la bowling, atâta timp cât petrec timp de calitate împreună, e tot ce au nevoie.






Leu: iubește sa fie în permanenta ocupat. Nu poate suporta sa nu facă nimic. Sigur, se bucura de perioadele de singurătate și găsește cai de a-și umple timpul bucurându-se de o carte noua, un film sau orice alta pasiune care îl face fericit. Însă pur și simplu nu poate suporta sa piardă timpul.


Fecioară: iubește sa își concentreze atenția asupra lucrurilor cu adevărat importante din viata ei. Ea este cea mai fericita atunci când se simta utila. Deci, atunci când este implicata în rezolvarea unor proiecte sau într-un proiect, fecioara este fericita și mulțumită. De asemenea, iubește sa învețe lucruri noi.



Balanta: armonia e tot de ce are nevoie balanta pentru a fi fericita. Când totul funcționează în echilibru, ea este complet fericita. Iubește ca toată lumea din viata ei sa se înțeleagă. Pur și simplu nu poate suporta conflictele dintre persoanele pe care le iubește, asa ca depinde efortul necesar pentru a se asigura ca toată lumea este mulțumită.





Scorpion: pentru a fi fericit, scorpionul are nevoie de o viata plina de experiente și prieteni. Vrea sa aibă multe momente de care să-și amintească cu drag. Chiar dacă va avea perioade în care nu va trece prin experiente noi, aceste amintiri ii vor păstra "bateriile incarcate".


Săgetător:e fericit nu numai când își îndeplinește un obiectiv, ci și când își stabilește unul nou. Știind ca stabilind un nou scop, succesul obținut ii va aduce fericirea. Chiar dacă durează un timp pentru a-și atinge obiectivele, un săgetător știe ca  munca și timpul investit ii vor aduce satisfacție.






Capricorn: le place ideea de a fi înconjurați de oameni care ii respecta. Deci, ceea ce are nevoie cu adevărat este prețuirea celor din jur. Capricornul este respectat și inspirat de oamenii care îl înconjoară. Ii place sa fie lider, iar acesta e al doilea lucru ca importanta pentru el.




Varsator: iubește sa ii ajute pe cei din jur, asa ca are nevoie doar de un motiv pentru a sari în ajutorul celor dragi. E pasionat de lucrurile în care crede și acest lucru ii va aduce succesul în cele din urma. Odată ce îndeplinește un obiectiv, începe rapid un nou proiect care să-i aducă satisfacție.







Pesti: singurul lucru de care peștii au nevoie pentru a fi fericiti este de sprijinul celor din jur. Nu sunt străini de faptul ca uneori viata este grea și uneori este nevoie sa faci fata pe cont propriu, dar sunt fericiți când sunt înconjurați de oamenii care ii iubesc.

Zodiac FactsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum