Już od dłuższego czasu zagłębiałam się w losy bohaterów powieści pt. "De La Roche'owie" autorstwa AnOld-FashionedGal.
Po raz pierwszy natrafiłam na tę opowieść, instalując we wrześniu ubiegłego roku aplikację SameQuizy. Przeglądając stronę główną, zauważyłam bardzo estetyczną okładkę przedstawiającą francuskie stroje epokowe. Kiedy przeczytałam krótki opis Autorki, w którym tajemniczo streszczała swe dzieło, wiedziałam już, że przepadłam.
Czytałam DLR właściwie od początku ich powstawania. Natrafiłam bowiem na tę książkę, kiedy miała bodajże trzy lub cztery rozdziały. Z niecierpliwością oczekiwałam kolejnych części, zastanawiałam się, co też może się dalej wydarzyć. Początkowo byłam tzw. cichą czytelniczką. Nie zostawiałam serduszek ani komentarzy, gdyż nie wiedziałam, że istnieje taka możliwość. Dopiero później założyłam konto, ale nadal nie ujawniałam się.
Jednakże pod wpływem Autorki, która zapraszała swoich czytelników na wattpadowych DLR, którzy mieli tam trafiać, jako ulepszone pod wieloma względami opowiadanie, założyłam swoje konto na Wattpadzie. I rzeczywiście, tutaj DLR byli jeszcze ciekawsi, a także o niebo lepsi pod względem rozwoju fabuły. Stałam się również aktywną czytelniczką, dodawałam wiele komentarzy i "gwiazdkowałam" kolejne rozdziały.
Bardzo przywiązałam się i do Autorki, i do stworzonych przez Nią bohaterów. Niektórych z nich nawet zaadoptowałam!😁 Uważam DLR za dzieło naprawdę wartościowe i właściwie najlepsze, jakie kiedykolwiek czytałam na SQ lub Wattpadzie.
Dlatego też w podziękowaniu za trud, jaki Autorka włożyła w tworzenie DLR, zakładam ten fanklub. Mam nadzieję, że spodoba Wam się i zechcecie wraz ze mną odkrywać na nowo DLR.
Jestem bardzo wdzięczna za przeczytanie! I miałabym też małą prośbę: nie zapominajcie o gwiazdkach i komentarzach, a jeżeli ktoś ma taką ochotę, to serdecznie zapraszam do obserwowania mojego profilu! ❤
_________________________________________Zapisy do fanklubu będą przyjmowane pod następną częścią! Do zobaczenia, kochani! 😉
CZYTASZ
De La Roche'owie - FANKLUB
Ficción histórica"De La Roche'owie - FANKLUB", jak sama nazwa wskazuje, jest fanklubem, założonym dla czytelników dzieła @AnOld-FashionedGal pod tym samym tytułem. ___________________________________________ Serdecznie zapraszam do przyłączenia się! ________________...