Herkesin bir hayali vardır. Bazıları ev ister, bazıları araba, bazıları zengin bir hayat. Benim hayalim ise üniversiteye gitmek ve mimar olarak mezun olmaktı. Aslına bakarsanız hala hayalim. Babamın kızlar okul mu okurmuş demesine rağmen. Evet bir sene gecikmeli de olsa bu sınava girmiştim. Hemde babamdan gizli girmiştim bu sınava ve yine babamdan gizli tercih yapmıştım. Bu sırada en büyük destekçim ise abimdi. Her gece babam yattıktan sonra bana ders çalıştırırdı. Babamın aksine abim okumamı ve hayallerimi gerçekleştirmemi hedeflerime ulaşmamı o kadar çok istiyordu ki. Ancak babama da karşı gelemiyordu. Ama bana her türlü yardımı yapıyordu. Dedim ya babam uyuduğunda her gece bana ders çalıştırırdı. Üniversite sınavının olduğu günde bir bahane bulmuş ve beni evden çıkarmıştı. Geçen sene ki gibi olmasından çok korkmuştum. O anlar gözümün önüne geldikçe delirecek gibi oluyordum. Ama bu sınavda öyle olmamıştı. Abim yengemi de alarak gezeceğiz diyerek evden çıkarmış ve sınava girmemi sağlamıştı. Babam telefonuma ve bilgisayarıma el koyduğu için de üniversite sonuçlarımı ilk abim öğrenmiş, tercihlerimi benim isteklerime göre abim yapmıştı. Şimdi de üniversiteye yerleşip yerleşemediğimi yine abim öğrenecekti.
Bütün hayallerime ortaktı abim. Babam ise hayallerimin katili olmak istiyordu. Ben çok savaş vermiştim geçen sene sınava girmek için. Çok yalvarmıştım babama. Ama elalem ne der demiş başka da bir şey dememişti. Ne abim ne annem ne yengem hiçbiri ikna edememişti babamı. Günlerce odamda ağlamış doğru düzgün yemek bile yememiştim. Ama babam nuh demiş peygamber demiyordu. O ikna olmayınca annem gelmiş ve kızım babaya karşı gelinmez bir bildiği vardır elbet demiş ve beni üniversite hayalimden vazgeçirmeye çalışmıştı. Abi ise babama haklısın baba ben bir Melek le konuşayım diyerek onu haklı görüyormuş gibi yaparak bana bu zamana kadar ki planımızı anlatmıştı. Eğer üniversiteyi kazanırsam ne olacak dediğimde ise orasını sen düşünme prenses diyerek beni yatıştırmayı başarmıştı. Ve bana o gün bir söz vermişti. Ne olursa olsun yanımda olacak ve bana yardım edecekti. Tabi babamın haberi olmadan. Babamdan habersiz mimar olma hayalime doğru adım adım ilerlemiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gurur Benim Neyime
Teen FictionHayallerimizle yaşarız, hayallerimiz için savaşırız çoğu zaman. Melek'in savaşı babası ile. Okumasına izin vermeyip onu evlendirmek isteyen babası ile. Çocukluk hayaliydi okuyup mimar olmak. Kendi sevdiği kendi istediği adam ile evlenmek. Kendi evi...