,, pomůžu ti"

117 10 0
                                    

"ty mně vidíš?!,,Řekl jsem
rozklepaným hlasem nečekal jsem na odpověď a rozhodl se utéct.

Co nejrychleji jsem se rozeběhl a snažil se zmizet "Hey ty počkej,, Volal na mě kudrnatý chlapec ale to už jsem vbíhal do sklepení školy.

Nechápu to jak je možné že mě vidí?Je to přece nemožné vidět mrtvé lidi?

Zaběhl jsem do sklepení a dveře pod náporem větru zabouchli.

Celý zbytek dne jsem seděl ve sklepě a v hlavě pořád viděl ty dva zářící smaragdy. Usnul jsem.

Probudilo mě světlo procházející přes zataženou roletu u okna. Šel jsem se projít,když jsem procházel kolem záchodů slyšel jsem tlumené vzlyky. Pomalu jsem se přiblížil k pootevřeným dveřím.

Na zemi ležel vzlilykajicí kudrnáč. Pomalu jsem k němu přišel. Kudrnáč zvedl hlavu a ze slzami v očích se na mě podíval. ,,Nech mě "zašeptal mezi vzlyky.

,,Pomůžu ti"řekl jsem. ,,Prosím nech mě"znovu zašeptal. ,,Jak se jmenuješ?" Zeptal jsem se kudrnatého chlapce ,,Ha-Harry " pořád vzlykal ,,Máš krásné jméno Harry,já jsem Louis" řekl jsem ,, co se ti stalo Harry?" ,,Ten kl-kluk s če-černými vl-vlasy m-mě zm-mlátil znovu se naplno rozvlykal.

Přisunul jsem si ho do náruče, jeho hlavu jsi položil mezi mezerou mezi krkem a paží a já s ním pomalu kolébal ze strany na stranu dokavaď se neuklidnil pomalu zvedl hlavu a svýma uslzenýma očima se na mě podíval ,,kdo...kdo vlastně jsi?" Zašeptal kudrnáč ,,víš já vlastně ani nevím ale jedno vím sem mrtvej" vyděšeně se na mě podíval a začal se odemě odtahovat ,,neboj nic ti neudělám" usmál jsem se na něj.

Po chvíli tichá kdy jsme se jeden druhému koukali do očí a já se topil v těch smaragdech jsem znovu začal mluvit ,, víš mohli bychom být kamarádi jsi jedinej kdo mě vydí"řekl jsem mu a znovu jsem se na něj upřímně usmál

High School Ghost (Larry)Kde žijí příběhy. Začni objevovat