Znáte ten pocit samoty? Já jo právě ho prožívám,jsem sám jako doslova sám nikdo mě nevidí ani nevnímá.
Pořád musím vzpomínat na ten den. Na ten den co jsem zemřel.
Ano čtete správně.Jsem mrtvý byla to hrozná nehoda.Bylo hodně raněných
Ale já jako jediný zemřel.Od té doby tady jsem,může to být tak 20let možná víc,nepočítal jsem to,ale to není důležité.
Asi mi to bylo souzeno,je pravda že jsem nebyl moc dobrý člověk.
Myslím že jsem si to zasloužil.
Choval jsme se k lidem zle. Mrzí mě to v životě mi nic neudělali Byl jsem jen hloupý teenager
Ale teď už je pozdě na výčitky. Pokazil jsem si to, tak teď musím nést následky ať už jsou jakékoliv.
Bral jsme všechno jako samozřejmost rodinu,přátelé,peníze prostě všechno ale pak se stala ta nehoda a já o všechno přišel.
Jak mi chybí moje rodina a přátelé se nedá slovy popsat.
Kéž bych mohl vrátit čas a všechno napravit,ale to bohužel není možné.
Asi bychom se měli vrátit do přítomnosti.
Jsem Louis Tomlinson a je mi 17 teda bylo nebo je? Já nevím nestárnu ale když jsem umřel bylo mi čerstvých sedmnáct let.
Ale to zase odbíhám od tématu.
Je normální den jako každý jiný.Ale něco na dnešku bylo zvláštního a to že přišel do školy on.
Ten který měl změnit všechno úplně od základů.
Byl krásný dlouhé kadeře se mu vlnily po zádech. Jeho oči měli barvu dvou zářících smaragdů.
To jsem ale nevěděl co přijde to co se stalo mě naštvalo tak jako ještě nic.
Šel jsi do škříňky dát nové učebnice a vzal jsi jenom ty které potřeboval na následující hodinu.
Ale přišel tam Zayn a jeho partička. Jsou to takový ty namachrovaný kluci kteří si myslí že můžou cokoliv.
Přišli k němu. Zayn mluvil, nevím co říkal seděl jsem moc daleko, ale tuším že to nebylo nic dobrého.
Zazvonilo na hodinu a chodby se vyprázdnili.
Zůstali tam jen oni s kudrnáčem který měl vyděšený výraz v obličeji. Tušil jsem že tohle nedopadne dobře.
Najednou ho Zayn tvrdě přirazil na skříňku a kudrnáč jen lapal po dechu který mu Zayn nejspíš vyrazil.
Hned na to mu přiletěla facka a pak další kopance a facky nedalo se na to koukat.
Jak moc bych mu chtěl pomoct ale nemůžu.
Kudrnáč se sesunul s pláčem k zemi.
Odešli.
Odešli a nechali ho tam ležet zmláceného a plačícího.
Přiběhl jsem k němu konečně jsem ho viděl pořádně z blízka.
Z blízka byl ještě krásnější,jeho smaragdové oči se leskly pod náporem slaných slz plných bolesti.
Bylo mi ho líto.
Nic jim neudělal tak proč?
Jak někdo mohl uhodit tak krásného člověka jako je on?
"Kdo seš ?,, Zašeptal zničeho nic a já se otočil za sebe nikde nikdo tak na koho sakra mluvil ?
"Haló mluvím na tebe,,řekl a sáhl mi na rameno.
Vykulil jsem udiveně a zároveň vyděšeně oči "ty mně vidíš?!,, Řekl jsem rozklepaným hlasem........
ČTEŠ
High School Ghost (Larry)
Teen FictionDokáže láska zničit hranice mezi životem a smrtí? Jak velké je pouto Lásky dvou chlapců? Dozvíte se v tomto příběhu