kapıya çıktığımızda iki arabayla gidiyoduk birine ben jimin rose ve tae öbürüne de jennie suga jin jisoo bindi (buarada jennie suga sevgili oldu)okula geldiğimizde bahçenin içine doğru yürüdük ve karşımda
junkookla tzuyu vardı ve aynı giyinmislerdi.daha fazla dayanamadım ve bizimkileri takmayıp okula doğru yürüdüm tzuyu nun gıcık arkadaşları gitmemi engellemişti.
jihyo=vaay günaydın taylandlı
evet taylandlı olduğum için hep dislarlardi beni
noyeon=günaydın demek yokmu hadi ama ezik konuşsana dilinimi yuttun .
ben hicbisi diyemiyodum.arkadan tzuyu geldi ve
tzuyu=noluyo burda diye bağırdı?
taki beni görene kadar beni gördüğü an.
tzuyu=anam bu ezik burdamiymis dediği an sacima doğru yöneldi hayır bunu yapma hayır eğer sacima dokunursa perukla kalcaktim ve herkese rezil olcaktim icimden bizimkiler gelsin diye dua ederken.tzuyu çoktan sacima yönelmişti perugu tuttuğu an peruk kafamdan düşmüştü herkes bana sok içinde bakiyodu karşılarında kel olarak kalmıştım cidden dayanamiyodum.
jihyo=anam kiz sen kelmiydin deseydin sac ektirirdik sana derken herkes gülmeye başladı.
tzuyu=boşverin şu kertenkeleyi gidelim demesiyle bizimkilerin gelmesi bir oldu.
jisoo=noluyo burda diye bağırdı ve beni gormesiyle sol geçirdi direk yanima geldi
rose=hangi piç yaptı?
jennie direk tzuyu doğru giddi ve tzuyunun saçını tuttuğu an yere yapıştırdı rose ise tırnaklarını jihyoya geçirmişti jisoo da noyeonu tokat atiyodu tae yanima gelirken jimin rose jin jisoyu sugada jennie almaya yöneldi tae beni kaldırdığında perugumu takip bahçeye götürdü....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
liskook
Fanfictionsadece sevdim olmayacağını bile bile sevdim Lalisa Monobon/jeon jungkook