bahçeye çıktığımızda bi banka oturduk tae bana su almaya gidiyorum diye çıktı o sırada jungkookun yeni arkadaşları jackson kai ve xiumin geldi arkalarindada tzuyunun arkadaşları vardı bana yaklaştılar xiumin kolumu tutup beni bi yere götürdü konuşmaya çalışıyordum ama konuşamıyordum.
çünkü kai ağzımı kapatmıştı okulun bodrum katina gelmiştik.beni buraya kitliyip gitmişlerdi bagriyodum ama kimse duymuyordu.*rosedan*
ben ve jimin oturup konusyoduk o sırada tae koşarak yanımıza geldi bize bisi tam dicekken sinifa hoca girdi oda mecbur sırasına oturdu.
ogrt.=evet arkadaşlar size bi soru sorcam sinifda kanser olan yada iste herhangi bu hastalığı olan varmi?
...
*jungkookdan*
hocanın bu sorusu üzerine rose el kaldirmisti acaba ne hastalığı vardı.
rose=hocam normalde lisa kimseye dememi istemezdi ama bugün olanlar çok oldu.
acaba lisanin ne hastalığı vardı konuşmaya devam addi
~lisa kanser hocam ayrıca bacagindada tümör var her hafta kontrole gidiyo eğer gitmese tümör kendini belli edip çok fecci bi sekilde agri yapiyo ve bu ölüme kadar goturuyi onu hastaneye giddigimizde sakinleştirici yapıyorlar rahatliyo ama yapılmazsa çok kötü şeyler oluyo.
bunlara inanamıyordum neden bunları ben bilmiyodum zil çaldığında direk rose gilin yanına giddim.
tae=lisa yok.
kook=ne demek yok.
tae=yok iste şu almaya giddim bu geldigimde yoktu.
kook=okula bakalım çabuk.
rose=onu bulmamız lazım yarın kontrolü var eğer gitmezse mahvolur okulun her tarafına baktık ama yoktu
....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
liskook
Fanfictionsadece sevdim olmayacağını bile bile sevdim Lalisa Monobon/jeon jungkook