"Bana delirmişsin dedi, teşekkürler bebeğim hepsini sana borçluyum."
- Kill This Love
(Lisa's Rap Part)
Jungkook'un ağzından;
Ağzını yüzünü dağıtacağım o Jongin'in. Buradaki herkes benim kardeşim gibi, onlar benim ailem. Kızlarıda kardeşimiz gibi gördüğümüzden hepimizin gözünü sinir boyamıştı. Jennie'ye niye mi böyle davranıyor? Sevgili iken Jennie Jongin'in ona dokunmasına izin vermezdi. Yani onu vücudu için değilde kendisi olduğu için sevsin isterdi. Ayrılıncada psikopata bağladı, Jennie'yi bu yüzden hiç yanımızdan ayırmıyorduk. Ama bu kadar ileriye gideceğini de bilmiyorduk. (Y.N: özür dilerim kai sevdiğim bir idol hatta JenKai shiplerim ama bir kişi kötü olmak zorundaydı). Ama benim adım Jeon Jungkook sa ben o herifin ağzını yüzünü dağıtacağım. Ben kendimle inatlaşırken Lisa'nın RAMENNN diye bağırmasıyla kendime geldim.
__________________________
2 hafta sonra Jennie'den;
Bugün okula gidecektim o yüzden çok mutluydum. Doktor bana 2 hafta rapor yazmıştı, ve 2 hafta geçmişti. Alarm çalmadan kendimi yataktan atmıştım, az da olsa ağrım vardı ama bu bana engel olamazdı.Dolabımı karıştırmaya başlamıştım, evet hah bunlar olur. Toz pembe tatlı bir etek, üstünede dondurma baskılı beyaz bir t-short giydim. Nasıl olsa biraz vaktim var diye instagrama girdim ve bir fotoğraf paylaştım.Arkamdan atıp tuttuğunuz şeyleri artık siz değil ben yakalayacağım;)
408262 beğenme, 2097 yorum
jichuu___: işte benim Jennie'm fighting Jennie~
↩️jendeukierubyjane: unnie-yah~ ❤️2222: Jimin'i etkileyeceğini sanıyorsan yanılıyorsun çünkü jimin ve seulgi reel #parkchimmy #seulgirv
↩️seulgirv: beni artık Jennie nin fotoğraflarına etiketlemeyi kes çünkü Jennie benim arkadaşım !7777: tanışabilirmiyiz Jennie unnie? Arkadaş olarak yani.
↩️parkchimmy: sen ne ayaksın lan
↩️jendeukierubyjane: tabii en kısa zamanda.9999: ıyyyy tipe bak sürtük seni
↩️1111: sevmiyorsan engelle şikayet et takip etme yorum yapma kısacası s*iktir git3333: Benimle çıkarmısın Jennie??
↩️jendeukierubyjane: üzgünüm sahipliyim ;)
↩️3333: kim o şanslı
↩️jendeukierubyjane: Jisoo benim karım, Lisa benim nişanlım ve Rose da benim sevgilim.8888: güzel estetik 👌🏻
iamyour_bunny: kim demiş Jennie öldü, şimdi söylesinler kraliçe geri döndü!
↩️iamyourjoy: heyyy
Attığım anda bunların olması komik bence. Neyse herkesten gizli gideceğim bugün evden. Bir not yazsam iyi olacak;
Kızlar benim biraz kafamı dağıtmam gerek, bu yüzden erken çıktım. Ararsanız açmayabilirim ama mesaj atarsanız cevap veririm. Saranghae-yo ~
Hemen çantamı alıp çıktım. Size biraz kızlardan bahsedeyim. Lisa; biraz asabidir , neşelidir, bizi güldürmeyi her seferinde başarır. Dışarıdan farklı görünse de, içini sadece samimi olduğu insanlara açar. Rose; dışarıdan çok sessiz ve sakin görünür ama özünde Lisa gibidir. Ama ikiside sevdiklerine zarar gelmesine katlanamaz. Jisoo; o bizim annemiz gibi. Küçük yaşta tüm ailesini bir trafik kazasında kaybettiği için belki bize böyle davranıyordur. O da dışardan sert bir görünüşü olsada çok tatlı bir insandır. Bize eğer zarar gelirse çok farklı birine dönüşür. Ve bu insanları çok korkutan Jisoo dur. Konu başka yerlere gitti neyse. Henüz açılmamış okulun tellerinden atladım ve müzik odasına doğru ilerlemeye başladım. Kapıya geldiğimde içerden tıkırtılar geliyordu, birde ne göreyim! Mina? Jimin? Ve bu sefer beyaz bir ışık...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boy Friend | JenMin [Düzenleniyor]
Fanfic"ona dokunan her bir parmağını keseceğim." -pjm • Kapak tasarımı Amare Design'e aittir! • june, 2019 / ©️berfinasiltürk