2.😘

19 0 0
                                    

Mama mi zabalila desiatu do tašky. A nezabudla mi povedať že má oco čaká pred domom v aute. Rýchlo som utekala do autá aby som nemala zle. Keď som už bola v škole čakali pri skrinkách Luna Nina a Yam. Cestou do triedy sme sa stále rozprávali len o tábore. Čo si zoberieme na tábor. Ako sa oblečiem. Čo tam budeme robiť. Stále iba tábor. Neviem sa dočkať. Prišli sme do triedy. Všetci naši spolužiaci tam boli. Pretože nám učiteľka povedala že ak posledný deň neprídeme pôjdeme do letnej školy. To samozrejme nikto nechce. Dneska mame 8 hodín. Na posledný deň dosť veľa. Veď v posledný deň sa vôbec nemá učiť. Naša škola je všetkým odlišna od tých druhých., Začala prvá hodina sadli sme si na miesta. Ja sedím s Yam. A Nina s Lunou sedia pred nami. Sedíme úplne vzadu. Učiteľka meškala asi 15 minút tak som išla na WC.

Pohľad Delphi:
Bola som na hodine mi mame triedu vedľa tej sprostéj malej Jim. Prečo sprostá. Pretože chce Gastona a Gaston ju. Na tábore sa jej to bude snažiť povedať. Ale ja Gastona milujem. Keď zostane na WC každú hodinu aj prestávku tak pôjde do letnej školy, keď pôjde do letnej školy tak nepôjde na tabor a ked nepôjde na tábor tak jej to Gaston nemôže povedať a povie to mne. Geniálny nápad. Keď som prišla na WC tak Jim sedela v kabíne. Dám tam stoličku. Dala som tam stoličku aby to nemohla otvoriť. Na dvere som napísala Zákaz vstupu.A zamkla som to.
Ak sa pýtate ako som to zamkla. Vedľa majú upratovačky malú miestnosť kde dávajú veci na upratovanie. A v dverách boli kľúče na všetky miestnosti školy. Keď som to zamkla dala som kľúče do tej miestnosti a bežala do triedy. Našťastie tam učiteľka nebola.
______________________________________________
Toto bola najdlhšia kapitola  z tejto knihy.
Ak sa vám páčila tak ma môžte podporiť hlasom a napísať mi malý komentárik ako sa vám tento príbeh páči. Kapitola ma 337 slov. Dlhé však😂.

Ku**a  čau😂🖕

J-I-M-G-A-S❤❤Where stories live. Discover now