1. A Meghívás

645 37 28
                                    

Harry, Ron és Hermione épp bűbájtanra igyekeztek, mikor hirtelen Mc Galagony professzor tűnt fel előttük.

- Mr. Potter! Kérem kövessen!

- De tanárnő! Órám lesz!

- Már beszéltem Flitwick professzorral. Kérem jöjjön velem!

Harry átadta Ronnak a tankönyveit, majd a tanárnővel együtt elindult a hosszú folyosón. Harrynek szinte futnia kellett ha útól akarta érni Mc Galagonyt. A nő nem tűnt idegesnek, sem vidámnak. Nem lehetett kifürkészni belőle semmit hiába próbálta Harry. A folyosó végén aztán a kőszörny előtt megálltak.

- Csokibéka! - suttogta a jelszót Mc Galagony, majd Harryvel együtt ráléptek az első lépcsőfokra, ami liftként szállította őket fel a barna fa ajtóig. Odabent Dumbledore professzor várta őket.

- Áh, hát megjöttél Harry! Köszönöm Minerva! Elmehet! - mondta az igazgató derűs nyugalommal. Mc Galagony vonakodva bár, de elhagyta az irodát.

- Foglalj helyet fiam! - Harry leült az előtte termő székre.

- Miért hivatott igazgató úr?

- Nos... Volna egy verseny. Egy mágus verseny jövőhéten. Külföldön. És remélem szándékozol részt venni rajta.

- Külföldön? De hát... Miért pont engem? Vannak sokkal okosabbak is az iskolában! Nem lehetne...

- Nem, Harry! Sajnálom. És különben is... Ott sokkal többet számít milyen bátor vagy és nem az hogy hány varázsigét magoltál be holmi könyvekből.

- Értem... De... Mi lesz a meccsel?

- A meccs miatt ne aggódj! Elhalasztottuk.

- Oké. Akkor elmegyek erre a versenyre. - adta be a derekát Harry.

- Reméltem is. És most menj. Flitwick professzor már biztosan türelmetlen.

Harry bólintott, felállt majd szinte futva hagyta el az igazgatói irodát. Még mindig nem igazán fogta fel ezt az egészet. És mi lesz ha ő lesz az egyedüli Roxfortos azon a nyamvadt versenyen? Bele se mert gondolni milyen magány várna rá ott a barátai nélkül. Főleg hogy messze lesz Londontól. És ha esetleg bajba kerül? Nem fog szót érteni a többi külföldi gyerekkel! Kapkodva tette meg az utolsó pár métert a bűbájtan terem ajtajáig. Bekopogott.

- Elnézést, csak... - kezdte de a professzor közbe vágott.

- Igen tudom. Foglalj helyet kérlek!

Harry megkereste a tekintetével Ront és Hermionét, majd leült arra a helyre amit barátai foglaltak neki.

- Na? Mi volt? - kérdezte suttogva Ron.

- Van egy mágus verseny külföldön. Részt kell vennem rajta - zárta rövidre Harry. Hermione megrökönyödött.

- Hogy mi van? Egész évben azért gürcöltem hogy felvegyenek arra a nyamvadt versenyre! - kezdett el hisztizni.

- Tehetek én róla hogy engem kértek meg?! - ment fel a pumpa Harryben.

- Igen, mert elfogadtad az ajánlatot! - állt föl a helyéről, majd leült Neville mellé.

- Ilyenkor kedvem lenne megfojtani! - tajtékozott Harry, majd folytatta a másolást.

- Nyugi haver! Egy pár nap és kiheveri! Hisz tudod milyen! - nyugtatta Ron, bár ő maga sem volt biztos ebben.

- Talán.



legipotter

Elveszett Önuralom // Drarry FFWhere stories live. Discover now