19.

313 9 0
                                    

"Je rozdiel niekoho milovať a je rozdiel keď bez niekoho nevieš žiť"
"Ja ťa milujem tak že som na tebe závislá. Neexistuje sekunda v ktorú som nemyslela na teba. Čakala som kým môžem byť zase v tvojom hrejivom obiati. Kedy budeme sami len tak oddychovať. Kedy budem s tebou."
"Ja rozmýšľam každú sekundu nad tým kedy môžem byť v tvojej blízkosti. Kedy ťa môžem ochraňovať. A keď som s tebou tak viem že ti nikto ani neskruti vlas. Vždycky keď niesom s tebou sa bojím že sa ti niečo stane"
"Milujem ťa Marcus"
"Aj ja teba Lea"
Sice z Marcusom už chodím dlho ale nikdy som si nemyslela že ho budem až takto milovať. A viem že ho nechcem opustiť. A už vôbec nie kôli nejakej blbosti.
Pobozkali sme sa a pozreli sme sa na ten nádherný výhľad.
"Už by sme mali ísť"
"Už len si to odfotim a pôjdeme"
Postavila som sa ku zabradliu a Mac má zo zadu objal.
"Zajtra sa priprav na to že ťa vitiahnem na pódium"
"Dobre, a prečo?"
"Lebo chcem aby všetci videli ako ťa mám rad"
Otočila som sa a dala som mu pusu. Chytil ma za ruku a išli sme na hotel.
****
"Kde ste boli tak dlho?'
"Len sa prejsť"
Zložili sme si veci na izbe. Ja som sa prezliekla a išli sme na večeru. Na večeru sme si dali pizzu. Potom sme išli na izbu.
"Nechceš sa trochu pohrať?"
"Ako to myslíš?"
Zákusol si do pery a pobozkal ma.
"Aha už viem"
Prevrátila som si ho pod seba a sadla si naňho obkročmo. Trošku som sa zavrtela a on začala vzdychať.
Marcusov pohľad:
Začala sa vrtieť. A zase. Milujem keď to robí. Začalo ma tlačiť v nohaviciach. To znamená že môj kamarát sa postavil. Lea si toho všimla a prešla mi po ňom rukov. Ja som začal ešte viac vzdychať, ale tak aby nás nikto nepočul. Prevrátil som si ju pod seba a vyzliekol jej tričko ona ho potom vyzliekla mne. Začal som jej robiť cucfleky na krku. Ona mi zadierala nechtami do chrbta.
Robil som jej vlhkú cestíčku až k jej nohaviciam. Dal som jej ich dole a začal som jej bozkávať brucho. Začal niekto klopať.
"Lea" Povedala spoza dverí Sofi.
"Kurwa, to je Sofi" Povedal som.
Lea si rýchlo obliekla moje tričko. A ja som sa prikril.
Lein pohľad:
"Áno?"
"Nabudúce by som poprosila trochu tichšie"
Hnusne som sa na ňu pozrela a tresla jej dvetami pred nosom a zamkala. Prišla som k Macovi a on si ma prevrátil pod seba a dal mi dole jeho tričko. On mi dala dole nohavice. A začali sme sa dravo bozkávať.
****
Vôbec som nebola tichšie a hlasnejšie som vzdichala aby som Sofi naštvala. Kjell išiel niečo vybaviť ohľadom koncertu takže nás nechal samich.
"Buďte už kurwa ticho!" Trieskal Martinus na dvere. A vtom Marcus prestal. Obliekol si župan a otvoril dvere.
"Čo si praješ Martinus?"
"Aby ste prestali jebať"
"A vieš čo si prajem ja?"
"Čo?"
"Aby si držal hubu"
Marcus zatvoril dvere a ja som sa prezliekla. Išla som si do kuchyne po vodu. Nemala som už chuť na nič.
"Lea?"
"No?"
"Čo ti je?"
"Nič, len som trochu unavená"
"Dobre"
Vošla som do izby a ľahla si na posteľ. V tom prišiel do izby Marcus ktorý si ku mne ľahol a pritúlil sa ku mne.
"Milujem ťa"
"Ja teba viac Maci"
Zavrela som oči a zaspala som.
****
Keď som sa zobudila tak Marcus ešte spal. Ja som sa prezliekla a urobila rannú hygienu a išla som sa pozrieť či Sofi s Tinusom ešte spia.
"Dobré Ráno"
"Dobre Ránko" povedali naraz.
"Kedy pôjdeme na raňajky?"
"O pol hodinu"
"Dobre, idem zobudiť Marcusa"
Vošla som do izby a Marcus stále spal.
"Láska vstávaj"
Nič.
"Marcus"
Nič.
"Láska vstávaj!"
Nič.
"Dobre, keď to nepôjde podobrom tak pozlom"
Išla som po pohár a naplnila ho studenou vodou.
"Láska vstávaj"
Nič. Tak som ho obliala vodou.
"Pre boha!" Skrikol.
"Dobré Ránko"
"Hladný som"
"O 15 minút ideme na raňajky"
"Ta hovor skôr" vyskočil z postele.
"Medvedík môj"
"Prečo medvedík?"
"Lebo rád papáš a si veľký a môj obymaci macík"
"Dobre láska"
Ja som sa zasmiala a pozerala som sa na Marcusa ako si vyberá oblečenie zo skrine. Môže mať človek viac sexy chrbát ako Marcus Gunnarsen? Ja si myslím že nie.
"Idem za Tinusom a Sofi"
"Dobre ja sa zatiaľ prezlečiem"
Išla som do ich izby a zabudla som klopať. Videla som ako Tinus pritlačil Sofi o stenu a začali sa bozkávať.
"Vážne pred raňajkami?"
"A ty nevieš klopať?"
Pretočila som očami a išla som sa obuť. O pár sekúnd prišiel Marcus. A potom aj ty dvaja zaľúbenci.
"Kjell nás už čaká na raňajkách"
Povedala Sofi.
"Dobre"
Vyšli sme na chodbu a išli sme ku výťahom, pretože sme lenivý zísť 4 poschodia dole. Na raňajky sme mali vianočku s maslom a kakao. Po raňajkách sme si išli po veci a išli sme na VIP M&G.
Bolo tam 70 ľudí a každý z nich sa mohol niečo opýtať. Bolo tam aj pár otázok na naše vzťahy. Ale najlepšie bolo to keď chceli vidieť nás výškový rozdiel. Áno som strašne mala oproti ostatným. Sofi je vyššia ako ja asi o 7 cm.
Po M&G sme išli do haly kde mali mať chalani koncert. Ja som si sadla do zákulisia na gauč aj so Sofi a chalani sa išli rozospievať.
"Macu?"
"Áno láska?"
"Kedy začína koncert"
"O 19:00"
Bolo 16:00 a ja som išla s Marcusom vybrať mu outfit na koncert. Vybrala som mu čierny rolák a žlté neónové nohavice.
Topánky si už vyberal sám. Išla som naspäť za Sofi a išla som pozrieť na ig. Mám strašne rada tie edity na ig a tie fp. Vždycky robia krásne edity a tie najlepšie alebo najviac cute zdieľam na storke.
"Koľko je hodín"
"17:45"
"To tak dlho som bola na ig"
"Hej"
****
Už bolo po koncerte a my sme išli v čiernom mikrobuse ktorý nás viezol na hotel. Pred hotelom bolo tiež veľa fanúšikov a niektorých som si aj pamätala z M&G a niektorých z fp. Keď sme sa so všetkými pofotili tak sme išli do svojich izieb kde sme sa prezliekli, urobili večernú hygienu a išli spať.

Love(Marcus G.)Where stories live. Discover now