Ráno som sa zobudila na to že mi volal Mac.
M: dobré ránko
L:no tak moc dobre není.
M: prečo?
L:lebo si ma zobudil.
M:jaj prepáč ináč ohľadom toho prekvapenia, o 12:00 príďte do parku.
L:dobre
M: musím končiť potom ti zavolám
L:dobre ahoj
M: ahoj
****
O 11:50 sme išli ja a Sof do parku tam už boli chalani. "Ahojte." "Ahojte." "máme pre vás prekvapenie, zavrite oči." Keď sme zatvorili oči tak sme išli ďalej asi 5 metrov a potom povedali chalani že máme otvoriť oči. Keď sme ich otvorili tak pred nami stali chalani s kyticou a veľkými krabicami. Mac mi podal kiticu s modro čiernymi ružami. A Tinus Sof podal kiticu s červenými ružami, potom dačo povedali a podali nám tie krabice. Ja"awwwwww" povedali sme so Sof naraz. Ja som tam mala šteniatko huskyho a Sof mala šteniatko kolie.
L:dúfam že mi ho mamka nevihodi.
M: nevihodi pretože som sa jej pýtal.
Pobozkal ma.
T:nechajte si to na potom.
Ja som len preguľala očami a išli sme domov.
****
T:ako sa budú volať
S+L:neviem
L: už viem, bude sa volať Leo
M:dobre a ty Sof
S:hmm.... Charlie
T:to je ňuňu
M: že či ste ich pomenovali po Bars & Melody
S+L: možno
Ja a Sof máme Barsa a Melodyho strašne radi preto ich to napadlo. Náš veľký sen je sa s nimi niekedy stretnúť. A závidíme Macovi a Tinusovi lebo oni sa s nimi už stretli a my nie.
****
Volala mi Radka
R:ahoj Lea už ideme do Troforsu.
L:omg už sa teším.
R:A vieš koho sme stretli na letisku?
L:koho?
R:Barsa a Melodyho!
L:OMG! Strašne ti závidím.
R:a mám pre teba prekvapenie keď prídem.
L: už sa niečím dočkať.
R: dobre ja už musím končiť ahoj
L:ahoj
Išla som to povedať Sof a ona s toho bola úplne nadšená a aj závidela.
Potom sme išli za Macom a Tinusom. Ani sme im to nepovedali a oni nám skončili do reči a povedlai že pre nás majú ešte jedno veľké prekvapenie. Hneď sme nad tým začali premýšľať že čo by to malo byť že sme im zabudli povedať to čo sa stalo Radke. Nevadí povieme im to potom aj tak oni sa z nimi už stretli.
****
Keď prišla Radka tak sme sa tam obimali ako keby sme sa nevideli 100 rokov.
R:mám pre vás to prekvapenie.
L+S: ukáž
Ukázala nám video v ktorom nad Leondre a Charlie( Bars & Melody) pozdravili a povedlai že sa budú tešiť na naše stretnutie.
V tom videu bola aj Carla a Ana(ich priateľky).
****
Boli sme sa prejsť s Radkou a Sof a psami, a potom mi Mac zavolala že máme prísť domov na to prekvapenie. Keď sme prišli domov tak nás už čakali Mac a Tinus v našom dome. Mac a Tinus mne a Sof zaviazali oči a viedli nás do mojej izby. Lenže najprv sme museli vísť po schodoch. Skoro som spadla na prvom schode lebo mi nikto nepovedal že je tam schod Mac povedal len "prepáč láska ja som zabudol že nič nevidíš." Na to som mu nič nepovedala. Keď Mac otvoril dvere tak sa nás tam ty dvaja pýtali rôzne divné otázky, stále sme mali zavreté oči. "Kedy už bude to prekvapenie ja sa nudím." Povedala som. "No stačí keď otvoríte oči, ale ešte ich neotvárajte." Potom nám dali dole šatky a tam bol/bola...
ESTÁS LEYENDO
Love(Marcus G.)
FanficJe to príbeh o Marcusovi a Martinusovi a dvoch dievčatách. Dúfam že sa vám to bude páčiť je to môj prvý príbeh 💖💖💖